نوشته شده توسط : اهورا وب

خدمات ما ، طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت داینامیک ، طراحی سایت استاتیک ، طراحی سایت فلش ، طراحی صفحات وب ، سئو حرفه ای طراحی پرتال (پورتال) ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، تبلیغات گوگل و بهینه سازی سایت است.

برخی بدنبال طراحی وب سایت ارزان و کم هزینه میباشند، گاهی اوقات طراحی سایت میتواند در کم تر از یک روز انجام شود، اما آیا این وب سایت ارزان میتواند تمام امکانات مورد نیاز یک وب سایت خوب را داشته باشد؟ مسلما طراحی این چنین سایت ارزان قیمت و غیر حرفه ای، نمیتواند نیازهای متنوع و متغیر مدیران سایت و کاربران متعدد آن ها را براورده بسازد.

امروزه بسیاری از افراد و شرکت ها برای پیشبرد فعالیت تجاری و اقتصادی خود و کسب درآمد به داشتن سایت های اینترنتی روی آورده اند،ولی کسانی که میخواهند سایت شخصی برای خود داشته باشند، برای ایجاد و طراحی آن نیاز به پرداخت هزینه های مختلفی دارند.

در نگاه اول ممکن است قیمت طراحی سایت توسط اهوراوب کمی گران بنظر برسد، اما طراحی حرفه ای سایت و از آن مهم تر بهینه سازی سایت که توسط گروه اهوراوب صورت میپذیرد، میتواند شروع مناسبی برای حضور موفق یک وب سایت در محیط اینترنت باشد.

طراحی سایت ارزان و تخصصی از اهوراوب بخواهید

با توجه به تجربه گروه اهوراوب در زمینه طراحی سایت و نرم افزارهای تحت وب از جمله وب سایتهای شخصی، وب سایت مخصوص شرکتها، پورتالهای تحت وب، سیستمهای مدیریت محتوا و فروشگاه های الکترونیک و … این شرکت آمادگی خود را برای طراحی سایت برای افراد و شرکتهای مختلف بصورت کاملا اختصاصی و طبق نظر مشتری اعلام میدارد.

اهوراوب با به کارگیری کارشناسان خبره در بخش های مرتبط با طراحی سایت، کلیه موارد فنی و تخصصی در این زمینه را به بهت رین نحو ممکن پیاده سازی نموده که در شرایط عادی انجام این کار حداقل یک ماه به طول می انجامد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت ارزون , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

طی تحقیقی مشخص شده بود که در سال 2007، 70 درصد مردم دنیا پیش از این که قدم به بازار خرید بگذارند، ابتدا جستجویی هم در اینترنت انجام میدهند. حالا 7 سال از این تحقیق می گذرد پس قطعا این میزان، بیشتر شده است.

با توجه به این‌ که الان بیشتر کسبوکارها در حال ورود به دنیای اینترنت هستند و خیلی‌ ها دنبال این هستند که سایت یا فروشگاه اینترنتی خودشان را راه‌ اندازی کنند، می‌ شود گفت که بازار طراحی سایت در حال حاضر داغ داغ است و در آینده می‌ توان به آن امید داشت.

اگر از راه اندازی و طراحی سایت هراس دارید و آن را پیچیده تصور می کنید، باید بگوییم که با آمدن ابزار های ساده و کار آمدی مثل جوملا، دروپال، وردپرس و غیره دیگر راه اندازی سایت کار سخت و پیچیده ای نیست.
بخصوص که با یک جستجوی ساده، راهنمای راه اندازی و طرز استفاده از آنها به زبان فارسی نیز قابل دسترسی است. یک وبسایت خوب یکی از ملزومات یک حرفه خوب است به خصوص که هزینه چندانی نیز نخواهد داشت.

یک راه تماس با مشتریان ایجاد کنید

وقتی طراحی سایت تمام شد ، یک فرم تماس ایجاد و در ازای پر شدن آن توسط مشتری، به او خدمات ارائه دهید. مثلا با پرکردن فرم، به آنها 20 درصد تخفیف دهید.
با لیستی از ایمیل های مشتریان می توانید آن ها را از اخبار و اطلاعات خود آگاه کنید. البته حواستان باشد که ایمیلهای شما جنبه اسپم پیدا نکند چرا که تأثیر برعکس خواهد گذاشت.

وجهه خوبی از خود به نمایش بگذارید

با ایجاد صفحات و گروه های اجتماعی در سایتهای مختلف، در مقابل انظار عمومی قرار بگیرید و به صورت مجانی، مخاطبین را از خدمات و کارایی های حرفه خود آگاه کنید.
داشتن چنین گروهی وجهه ملموس تری داشته و ارتباط نزدیکتری بین مشتریان و حرفه شما برقرار می شود. در نتیجه مراجعه کنندگان به وبسایت کارآمد شما و در نهایت به حرفه شما بیشتر می شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

برای بررسی تاثیر تبلیغات گوگل در توسعه کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر ، ابتدا به تجربه بزرگ‌ ترین برند های صنایع مختلف در دنیا اشاره می کنیم که این روش تبلیغات و بازاریابی آنلاین را بعنوان اولین راه برای معرفی استارتاپ و یا پروموشن‌ های تبلیغاتی خود انتخاب می کنند و شرکت گوگل هم بالا ترین درصد درآمد خود را از این سیستم تبلیغاتی کسب می کند .

 نمایش تبلیغات در جستجو گوگل رایگان است و شما فقط بابت کاربرانی که وارد سایت شما می شوند هزینه کلیک را پرداخت می کنید .
 مشتریان خود با جستجو در گوگل شما را پیدا می کنند و لازم نیست شما دنبال آن ها بروید .
*  مشتریان به برند شما اعتماد می‌ کنند ، زیرا تصور می‌ کنند سایت شما خیلی قدرتمند  و پرطرفدار است که در رتبه یک گوگل قرار گرفته است .
 تبلیغ در موتور جستجو گوگل هدفمندترین روش برای جذب مشتریان مورد نظر شماست .
 بالاترین امکانات مدیریت آگهی برای تاثیرگذاری تبلیغات ارائه می شود .
*  گزارش دقیق از تعداد نمایش و تعداد کلیک ، هزینه ها و …

 

مهم ترین مزایای تبلیغات در گوگل :
 در کم تر از یک روز فعال می شود.
 محدودیتی در تعداد واژه های نیست.
 می توانید همیشه در رتبه اول باشید.

 

هزینه بازاریابی آنلاین با تبلیغات گوگلی

تبلیغات گوگلی بصورت کلیکی می باشد (PPC) ، بنابراین اکانت گوگل را به میزان دلخواه شارژ می کنید .
هزینه هر کلیک متغیر است و با توجه به تعداد رقبا ، رنک سایت در گوگل ، کلمات کلیدی ، سئوی سایت و … قیمت متفاوتی دارد .
البته شما می توانید حداکثر بودجه ای که حاضر هستید برای هر کلیک بدهید را مشخص کنید ، زیرا قیمت کلیک در تبلیغات گوگل مزایده ای است .
شرکت اهوراوب از همه مشکلات فوق عبور کرده و در ۵ سال گذشته برای بسیاری از شرکت های ایرانی تبلیغات در رتبه اول جستجوی گوگل را فعال کرده است .
بنابراین کافیست با ما تماس بگیرید تا ظرف یک روز تبلیغات شما را با هر کلمه ای که می خواهید در رتبه اول نتایج گوگل فعال کنیم .

تلفن : 88396574
تلفن همراه : 09127900796



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

اهوراوب با هدف ارائه خدمات طراحی سایت به افراد، شرکت ها و همه مشاغل که قصد دارند وب سایتی حرفه ای با پرداخت هزینه کم در کوتاه ترین زمان راه اندازی کنند بسته طراحی سریع، ارزان و خلاقانه را پیشنهاد میدهد. در این طرح همه امکاناتی که برای راه اندازی وب سایتهای شرکتی، مشاغل، فروشگاهی و اشخاص نیاز میباشد، قرار داده شده است.

تعداد کاربران اینترنت در کشور ایران بطور روزمره رو به افزایش است , اینترنت ابزار قابل قبولی برای برقرای ارتباط , ارائه سرویسها و فروش محصولها میباشد . امروزه نیاز هر کاری داشتن سایت حرفه ای است تا بتوان با شایسته ترین سرعت و کیفیت سرویسها و محصولها خود را در معرض مشاهده کرد عموم قرار داد .

داشتن یک سایت حرفه ای سبب رونق کسب و کار و افزایش فروش محصولات و خدمات شما میشود. وب سایت نقش بسیار مهمی در جذب مشتری را برای کسب و کار شما ایفا میکند. دنیای وب که به آن دنیای مجازی نیز گفته میشود یک بازار بسیار خوبی میباشد که شما با طراحی وب سایت حرفه ای میتوانید در آن به فروش محصول و سرویسهای خود بپردازید.

شما میتوانید بدون نیاز به علم برنامه نویسی سایت خود را با مدیریت کاملا آسان و فارسی براحتی مدیریت کنید.
ما متناسب با موضوع کاری و مخاطبین سرویس و محصولاتی که ارائه میدهید شایسته ترین شیوه طراحی سایت را انتخاب کرده و طراحی سایت حرفه ای شما‌را انجام میدهیم .
با طراحی سایت میتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و بازاریابی خود را گسترش داده و از اینترنت و سایر شهرها هم مشتری جذب نمایید.

تماس با طراحی سایت اهوراوب

با اهوراوب کسب و کار خود را رونقی دوچندان بدهید و خود را به همه بشناسانید.

راه های ارتباط با اهوراوب در قسمت پایانی سایت درج شده است.

با یک تماس یک سایت حرفه ای و کارساز دریافت کنید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

نکته ای در تبلیغات گوگلی که هرگز نباید فراموش کنید !

پیش از پرداخت صحبت در خصوص این نکته مهم ، اجازه بدهید با مثالی مقصود خود را بهتر توجیه کنیم ؛ یکی از مشتریان گرامی از ما تبلیغات در گوگل ادوردز را درخاست نمود. هدف این مشتری این بوده که کاربران پس از دیدن تبلیغ وارد سایت شده و با او تماس بگیرند و او به صورت تلفنی ورودی‌ ها را تبدیل به مشتری نماید.

تا اینجا قضیه ایرادی ندارد ، ولی ایراد کار در این بود که او قبل از اقدام به تبلیغات گوگلی شماره تماس خود را در سایت به خوبی معرفی نکرده بود. به او گفتم که اگر هدفش این است که ورودی‌ های سایت با او تماس بگیرند، باید حتما شماره تماس خود را به بهترین شکل در سایت معرفی کند. حتی تاکید کردم حتی داشتن صفحه ای جداگانه به عنوان تماس با ما یا گذاشتن شماره تماس با فونت کوچک در انتها سایت هم کافی نیست و ممکن است کاربران این قسمت‌ ها را نبینند.

در این صورت چه اتفاقی می‌ افتد؟ کاربران هیچ راه ارتباطی مناسبی با شما پیدا نمی‌ کنند و ناامیدانه از سایت شما خارج می‌ شوند. و این مسئله شما را هم نا‌ امید خواهد کرد، زیرا بابت آن ورودی هزینه کرده‌ اید ولی هیچ خبری از تماس نیست.

بنابراین؛ لازم است راه‌ های ارتباطی با خود را تا جای ممکن در اختیار کاربران سایت قرار دهید. اگر کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام دارید حتما آن را معرفی کنید. اگر پشتیبانی آنلاین دارید، از نرم‌ افزار های گفتگوی آنلاین استفاده کنید و اگر هدفتان این است که ورودی‌ های سایت فرم درخواست مشاوره شما در سایت را پر کنند، این فرم را به سادگی در اختیار آن‌ ها قرار بدهید.

 

برای این که یک تبلیغات گوگلی موفق و تضمینی داشته باشید ، اهوراوب آماده همکاری با شماست.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

فواید تبلیغات گوگلی چیست ؟

 

حتما بار ها در نتایج جست و جوی خود با نتایجی در گوگل مواجه شده اید که با یک عبارت ad متمایز از دیگر نتایج نمایش داده میشوند،

امروزه تقریبآ صاحبان کسب و کار در هر حوزه ای از این سیستم تبلیغاتی بهره میبرند، در این مقاله به بررسی دلایل استفاده از تبلیغات ادوردز و برتری های آن نسبت به دیگر سیستم های تبلیغاتی میپردازیم.

هزینه کمتر نسبت به دیگر ابزار های تبلیغاتی

یکی از مزایای تبلیغات در گوگل هزینه کمتر تبلیغ در گوگل نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی (تلویزیون ، رادیو ، بیلبورد ، مجلات ، راهنمای همشهری و…) می باشد.

مثلا شما باید برای درج آگهی کوچکی در یک روز در بخش نیازمندی های روزنامه ۱۰ هزار تومان پول بدهید. ولی ممکن است در آن روز از مشتریان شما کسی آگهی را مطالعه نکند.

اما در تبلیغ در گوگل شما تا زمانی که بر روی آگهی شما کلیک نشده است نباید پولی بدهید. پس مطمئن هستید که آگهی مشاهده شده است.

مشتریان واقعی با تبلیغ در گوگل

همچنین همه برای تنوع روی اگهی شما کلیک نمی کنند . بلکه هر شخص هنگام نمایش تبلیغات در گوگل زمانی کلیک می کند که  ۱۰۰% نیازمند به خدمات و یا محصولات شما باشد و خب این بسیار خوب است. پس پول شما هدر نمیرود.

سرعت بالا برای نتیجه گیری

تبلیغات ادوردز سریعتر و هوشمند تر از از سئو عمل میکند، سئو با همه ی مزایایی که به همراه دارد نیاز به زمان زیاد و تولید محتوای مداوم دارد و به طور دقیق نیز قابل کنترل نیست، برای مثال اگر کلمه کلیدی یک سایت فروش گوشی باشد و از طریق سئو نیز به جایگاه مناسبی برای این کلمه دست پیدا کرده باشد.

ولی با سرچ فروش گوشی هوشمند یا فروش گوشی ارزان قیمت یا فروش گوشی اپل، سایت مورد نظر احتمالا در جایگاه مورد نظر در نتایج جست و جو وجود نخواهد داشت اما از طریق ادوردز شما میتوانید با هر تعداد کلمه ی کلیدی مورد نظر بدون محدودیت در جایگاه اول قرار بگیرید.

افزایش جستجوی مشتریان در گوگل

باور کنید شاید انقدری که افراد جدیدا در اینترنت و گوگل میروند دیگر به بنر ها ، روزنامه ها و … توجه نمیکنند.

در حال حاضر مشتریان شما بیشتر از هر وقت دیگری از اینترنت و جتسجوی در گوگل استفاده میکنند.

بر اساس جدید ترین آمار سایت رسمی Internet World State کشور ایران با داشتن حدود ۳۵ میلیون نفر کاربر در میان کشورهای خاورمیانه در رتبه اول تعداد کاربران اینترنتی قرار دارد و بسیار از گوگل استفاده میکنند.



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

مقدمات طراحی سایت و ساخت سایت

۴ عنصر اصلی برای ساخت سایت مورد نیاز است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

علاقه و زمان

در اولین قدم باید روی این کار زمان بگذارید و برای زمان گذاشتن حتماً باید به این کار علاقه داشته باشید. در این صورت است که شاید ساعت ها به کاری مشغولید که به آن علاقه دارید و از انجام آن کار خسته نمیشوید.

نیازهای اولیۀ دیگر هم که در این بخش تقسیم بندی میشود، داشتن رایانه و خط اینترنت است . داشتن یک رایانۀ معمولی کفایت میکند.

اما برای اینترنت، خط اینترنت پر سرعت پیشنهاد میشود. چرا که در افزایش سرعت کار شما به شدت تاثیرگذار است.

هاست یا فضای میزبانی

هاست زمینی است که شما سایت خود را در آنجا میسازید! این بهترین تمثیل برای درک کاربرد فضای میزبانی است.

شما فایلها و اطلاعات سایت خود را باید روی فضایی روی اینترنت بارگذاری کنید که ما به آن فضای میزبانی یا هاست (Host) میگوییم. از مهم ترین احتیاجات راه اندازی سایت هاست به شمار می آید.

چرا که اگر این مورد را نداشته باشید، سایتی هم وجود نخواهد داشت. برای تهیه فضای میزبانی باید از شرکتهای ارائه کننده خدماتی میزبانی سرویسی را خریداری کنید و پس از دریافت سرویس شروع به راه اندازی سایت خود کنید.

دامنه یا نشانی اینترنتی

دامنه همان نشانی سایت شماست که برای دسترسی بازدید کنندگان به سایت شما الزامی است.

دامنه هایی با پسوند ir ملی تلقی شده که مرکز ثبت nic.ir مسئول ساماندهی این گونه دامنه است.

اما دامنه هایی با پسوند com، net، org، co و … جز دامنه های بین المللی به حساب می آیند که دارای قیمت به مراتب بالا تری هستند.

نوع استفادۀ شما از سایت میتواند تعیین کنندۀ نوع دامنه باشد که در بیشتر موارد دامنه های ملی درخواست های بیشتری دارند. دامنه ها را باید سالیانه یا معمولاً ۵ ساله تمدید نمایید.

در غیر این صورت دامنه ای که الان شما صاحب آن هستید، پس از آزاد شدن شخص دیگری آن را برای خود ثبت میکند و کلیۀ حقوق دامنه به شخص جدید منتقل خواهد شد.

نرم افزار سایت ساز

اما میرسیم به مورد آخر مقدمات ساخت سایت که نرم افزار سایت ساز است. اگر خواسته باشیم این نرم افزار ها را به دو دستۀ کلی تقسیم کنیم، بدین صورت میشود:

نرم افزار های میزکار طراحی سایت
نرم افزار های سمت سرور طراحی سایت

نرم افزارهای میز کار برنامه هایی هستند که شما روی رایانۀ خود نصب میکنید و شروع به ساخت کد های صفحات مختلف سایت خود میکنید. پس از اتمام کار فایل های سایت خود را روی فضای میزبانی بارگذاری میکنید.

ساخت سایت با اهوراوب

اهوراوب ، شرکت معتبر طراحی سایت و تبلیغات گوگلی به شما کمک میکند سایت مناسب با مشاغل خود را سریعتر بسازید و مطرح شوید.

کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر سایت با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی وبسایت مدرسه و آموزشگاه ها با اهوراوب

اگر مدیر مدرسه مزایای داشتن یطراحی وبسایت مدرسه را بداند شاید با صرف هزینه چند برابری دوست داشته باشد چنین وب سایتی را داشته باشد.
ساده ترین بخشی که میتوانیم در چنین وب سایت هایی داشته باشیم ارتباط والدین با کادر پرسنلی مدرسه مربوطه میباشد .

مانند اعلام نمره ها به صورت آنلاین و برنامه ریزی درسی و یا گرفتن کمکهای مردمی به صورت آنلاین.
در سطح گسترده تر میتوانیم با برگزاری ویدئو کنفرانس به صورت آنلاین والدین را در روند اداره نمودن مدرسه و مسائل دیگر قرار دهیم.
برای والدین در یک وب سایت مدرسه و تحصیلی میتوانیم قابلیتهای بسیار گسترده تری را در کنترل پنلها در اختیار آن ها قرار دهیم.
مانند ارتباط آن ها با بخش مدیریت و معاونت مدرسه و اطلاع از آخرین وضعیت تحصیلی فرزند خود.

ارتباط مناسب و کامل با دانش آموزان از طریق امکاناتی چون ثبت نام آنلاین، ارسال اس ام اس و ایمیلهای مختلف از طریق سایت، ارائه ی اطلاعات، اخبار، اطلاعیه ، نتایج آزمون مدرسه و … از مهم ترین دلایلی است که یک مدرسه باید وب سایت حرفه ای که دارای چنین قابلیت هایی است را داشته باشد.

تماس با اهوراوب

طراحی سایت ویژه ی مدارس، هنرستانها و آموزشگاه ها بصورت استاندارد و حرفه ای و قدرتمند در گوگل با امکانات تحلیل شده و کامل از تخصصهای اصلی شرکت طراحی سایت اهوراوب میباشد.

ما در این زمینه جدا از طراحی سایت قدرتمند برای شما، مشاوره ی کاملی از نوع کار شما در اینترنت به شما ارائه میدهیم تا شما تست و خطاهای بی مورد نداشته باشید.
طراحی بر اساس گوگل و کسب رتبه ی بالا در گوگل برای اعتبار، پیدا کردن دانش آموزان جدید و دیده شدن توسط همه بدون محدودیت زمانی و مکانی از الزامات کار میباشد.

شرکت طراحی سایت اهوراوب با راهنمایی دقیق شما و طراحی یک سایت مدرسه ی اختصاصی مطابق با نیاز و سلیقه ی شما، توسط برنامه نویسان و گرافیستان حرفه ای در خدمت شماست.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

با توجه به فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و افزایش تمایل مشتریان به این سبک از سفارش، حضور پر رنگ فروشندگان کالا در محیط مجازی به امری قابل توجه تبدیل شده است. طراحی سایت تخصصی فروشگاهی آنلاین باید به گونه ای باشد که حس امنیت در خرید و اعتماد را به کاربر القا کرده و او را به مشتری دائمی تبدیل کند.

همیشه اولین مراجعه مشتری به فروشگاه و هم چنین نحوه استقبال فروشنده، نقشی مهم در تصمیم گیری وی برای خرید دارد این نکته در مورد یک فروشگاه آنلاین نیز صادق است.

اهوراوب سلیقه خریداران آنلاین را می شناسد

آگاهی اهوراوب از متدهای طراحی یک وب سایت فروشگاهی و هم چنین آشنایی با تمامی جنبه ها و چالش های کسب و کار آنلاین، این مجموعه را به انتخابی استراتژیک و بی مثال در طراحی سایت فروشگاه آنلاین تبدیل کرده است.

مطالب مرتبط :  چرا طراحی سایت به ما کمک میکند؟ ،  طراحی سایت پیشرفته

امنیت در بستر فروشگاه اینترنتی امری مهم است !

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به معنای تجارت اینترنتی میباشد. با گسترش اینترنت و دسترسی پذیری آسان آن، ورود به کسب وکار اینترنتی و توجه به اهمیت آن غیرقابل انکار شده است.

استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی و سیستم های رمزگذاری و تمامی موارد امنیتی در بستر طراحی سایت فروشگاهی میبایست لحاظ شود. استفاده از پروتکل های امنیتی به منظور برقراری امنیت برای اطلاعات حساب کاربران در فروشگاه اینترنتی الزامی میباشد.

طراحی سایت تخصصی فروشگاهی با شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب در ارتباط باشید تا بهترین فروشگاه اینترنتی با مشتری های زیاد و دائمی داشته باشید .

با راه های ارتباطی اهوراوب در زمینه ی طراحی انواع سایت به صورت حرفه ای و رتبه ی اول در سایت گوگل میتوانید در ارتباط باشید.

 



:: برچسب‌ها: اهوراوب , طراحی سئو , طراحی سایت تخصصی فروشگاهی , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

چرا طراحی سایت به ما کمک میکند؟ چگونه این کار را میکند؟

این روز ها فاکتور مهم در ارتقای سطح حرفه و یا بازاریابی یک محصول میباشد.

هستند مردمی که با کمک اینترنت این کار را انجام می‌ دهند ولی افرادحرفه‌ ای در برخی شرکت‌ ها هستند که این سرویس را بصورت حرفه‌ ای ارائه می‌ دهند.

طبق اینکه میلیون‌ ها کاربر در اینترنت کاوش می‌ کنند و راحت چیزی را که برای خانه‌ هایشان می‌ خواهند پیدا میکنند،

بسیاری از شرکت‌ ها سودی که از این طریق می‌ توانند بدست بیاورند را نمی‌ خواهند از دست بدهند.

شما نیاز دارید تا طراحی سایت خوبی داشته باشید تا بتوانید این کاربران را جذب کنید.

شما با استفاده از سایت اینترنتی میتوانید راحت محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید.

داشتن سایت به گسترش کسبوکار شما کمک میکند.

اینترنت روشی کارآمد برای افراد است و به مشتریان کمک میکند که قیمتها را مقایسه کرده و در فروشگاه های آنلاین خرید انجام دهند.

اگر چه رقابت آنلاین وجود دارد اما صاحبان کسبوکارها و یا نمایندگان آن ها همیشه بصورت آنلاین حضور دارند.

سایت برای مشتریان ٢۴ ساعته در ٧ روز هفته آماده ارائه خدمات میباشد، اما ساعات کار آفلاین محدود میباشد.

– بازاریابی

ساخت و طراحی سایت بهترین راه برای تکمیل طرح بازاریابیهای موجود در دنیای امروزی میباشد.

در واقع میتوانید به مشتریان و مخاطبان در مورد خدمات کسبوکار خود که بنوعی تبلیغات دهان به دهان راحتی است، بیشتر بگویید.

– مشروعیت فوری

مشتری باید در مورد شرکت و کسبوکار ها اطلاعات کافی داشته باشد.

محصولات و خدماتی از کسبوکار هایی خریداری میشود که خود را کاملاً به مشتری معرفی کرده و به آن ها احترام بگذارند.

طراحی سایت برای کسبوکار آنلاین به صورت مناسب و محترمانه در افزایش فروش بی تاثیر نیست.

– نظر سنجی مخاطبان

سایت در واقع خیابان تعاملی و دو طرفه میباشد.

وقتی که مشتری و یا مخاطب از سایت بازدید میکند، خدمات، محصولات و اطلاعات موجود و ارائه شده را مطالعه مینماید.

صاحب سایت میتواند به صورتی مدیریت کند که از مشتریانی با پتانسیل بالا با راه اندازی نظر سنجی بر اساس نیاز و خواسته آن ها کسبوکار خود را اداره نماید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , فواید طراحی سایت , مزایای طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت اصولی و استاندارد با اهوراوب

سال ها پیش زمانی که شبکه جهانی وب بوجود آمد شاید کمتر کسی تصور می کرد که روزی ،

میلیارد ها طراحی سایت به شکل کنونی وجود داشته باشد و اکثر کسب و کارها بر پایه وبسایت باشند.
شبکه جهانی وب امروزه برخلاف اوایل که فقط برای مقاصد نظامی کاربرد داشت گسترش چشمگیری داشته و برای ارتباطات و مقاصد دیگر سایت هایی نظیر طراحی سایت آموزشی و طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی بوجود آمده است.
اما آیا با وجود این تعداد طراحی وبسایت هر سایتی می تواند در این فضای گسترده موفق باشد.
طبیعتاً طراحی سایت امروز باید از استاندارد ها و مؤلفه هایی پیروی کند تا قابلیت رقابت داشته باشد.
برای طراحی وب سایت خوب نه تنها بخش دیداری آن مهم است،
بلکه قابلیت استفاده و سودمندی آن وبسایت نیز، از اهمیت زیادی برخوردار است.
این عوامل می تواند موفقیت یا شکست یک وبسایت را مشخص کنید.
از آنجا که بازدید کننده سایت تنها شخصی است که بر روی ماوس کلیک می‌کند، و بنابراین همه چیز می تواند به او وابسته باشد، طراحی کاربر محور بعنوان یک رویکرد استاندارد، برای طراحی سایت موفق و کارآمد مورد استفاده قرار می گیرد.

بطور کلی اگر ویژگی در سایت شما وجود داشته باشد که کابران نتوانند از آن استفاده کنند، انگار آن ویژگی بطور کل وجود ندارد.

برای استفاده صحیح از این اصول، ابتدا باید نحوه تعامل کاربران با وبسایت‌ ها، چگونگی فکر آن‌ ها، و الگو های اصلی رفتار کاربران را درک کنیم.

تماس و ارتباط با اهوراوب

اهوراوب یکی از شرکت های تخصصی در زمینه طراحی سایت برای انواع مشاغل است و تجربه بالای این کادر فنی به شما کمک میکنند هرچه سریعتر از رقیبان پیشی بگیرید.

راه های ارتباط با اهوراوب در قسمت پایانی سایت درج شده است.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

ادوردز ( Adwords ) سیستم تبلیغاتی گوگل است که با آن میتوانید به راحتی و به سرعت برای کالا، خدمات و یا اطلاعات خود کمپین ایجاد کنید

و آن را به همه افرادی که به دنبال محصول و یا خدمات شما میگردند، نمایش دهید.

به کمک گوگل ادوردز ( Google Adwords ) میتوانید تبلیغات ساخته شده توسط خودتان را در صفحات نمایش جستجوی گوگل و یا شبکه بزرگ تبلیغاتی گوگل نمایش دهید.

مزیت تبلیغات گوگلی چیست ؟ چه کمکی به کسب و کار میکند؟


تبلیغات خود را مشخص کنید

هدف بندی تبلیغات کمک میکند تا بتوانید افرادی را که به محصولات و خدمات شما علاقمند هستند را یافته و تبلیغات مرتبط را به آن ها نشان دهید.
تبلیغات خود را کنترل کنید

تحت نظر داشتن همه چیز

– ادوردز به شما این امکان را میدهد که هزینه تبلیغات گوگل خود را با تمام جزئیات تحت نظر داشته باشید. حداقلی وجود ندارد و میتوانید انتخاب کنید که چه میزان در روز یا در ماه به ازای هر تبلیغ هزینه کنید. هزینه تنها زمانی برای شما محاسبه میشود که فرد یا افرادی روی تبلیغات شما کلیک کنند.

کمپین خود را مدیریت کنید

ادوردز به شما پیشنهاد میکند تا راحتتر و آسانتر بتوانید حساب کاربری خود را مدیریت کنید.

اگر حساب های متعدد ادوردز را مدیریت میکنید، یک حساب مدیریتی مشتری من (MCC) ابزار قدرتمندی است تا با استفاده از آن در وقت خود صرفه جویی کنید.

متوقف کردن، شروع کردنشما میتوانید تبلیغ خود را تغییر دهید، نحوه های جدید جستجو را امتحان نمایید ، کمپین خود را متوقف کرده و یا هر گونه که دوست دارید آن را دوباره شروع کنید. به همین سادگی و همه ی این ها با بخش تبلیغاتی گوگل امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر با تیم طراحی سایت و تبلیغات گوگلی اهوراوب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت پیشرفته با اهوراوب

خیلی ها این تصور غلط را دارند که طراحی سایت پیشرفته آسان است. ولی اشتباه است.

البته درست است که گاهی وقتا بعضی از پروژه های طراحی سایت پیشرفته به سرعت انجام می شوند و مدت طولانی وقت روی آن صرف نمی شود.

در واقع انجام پروژه های طراحی سایت پیشرفته طولانی مدت است و لازم است که بار ها و بار ها تست شود تا عملکردطراحی سایت پیشرفته مورد بررسی قرار بگیرد.

قرار دادن جایگاه مناسب برای ماژول ها و منو ها و همچنین خوانا بودن محتوای طراحی سایت پیشرفته مسئله ایست که هرکسی نمی تواند از عهده ی انجام آن بر بیاید.

بنابراین اگر پروژه های طراحی سایت پیشرفته را به شخص یا شرکتی می سپارید تا زمان تحویل گرفتن پروژه صبور باشید.

سایت هایی که در آن ها یک سری تعاملات و ارتباطات خاص با کاربران برقرار می گردد و سایت به عنوان یک نیروی انسانی برای آن شرکت یا سازمان عمل کرده و بار نیروی انسانی آن سازمان را کاهش می دهد.

یک مثال !

برای روشنتر شدن موضوع نظر شما را به یک مثال در این رابطه جلب می کنیم.

وب سایت یک آموزشگاه را در نظر بگیرید که در آن کلیه دوره های آموزشی معرفی شده است .

مراجعان می توانند سرفصل کلیه دروس را از طریق سایت مطالعه کرده و همانجا دوره آموزشی مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت نام کنند.

همچنین پرداخت هزینه ها هم در وبسایت انجام می گیرد.

پس از ثبت نام افراد می توانند جزوات آموزشی مربوط به رشته ای که در آن ثبت نام کرده اند را هم از طریق رمز و پسور مخصوص به خودشان دریافت کنند.

تماس با شرکت طراحی سایت پیشرفته اهوراوب

اهوراوب طراحی انواع سایت ها را برای شما عزیزان با بهترین قیمت انجام می دهد.

با اهوراوب خود را در صفحه اول گوگل ببینید و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

راه های تماس با اهوراوب :

فاطمی – خیابان دوم یوسف آباد – پلاک 9 – واحد 10
تلفن : 88396574
تلفن همراه : 09127900796
ایمیل : info@ahooraweb.com



:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت , طراحی سایت بیمارستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()