نوشته شده توسط : اهورا وب

امروزه درآمد اکثر کسب و کار ها از طریق فروش اینترنتی تامین می شود. شاید در گذشته اینطور بود که طراحی سایت فقط برای خالی نبودن عریضه ی صاحبان مشاغل انجام می شد اما الان درصد زیادی از فروش از طریق اینترنت و بازاریابی آنلاین انجام می شود. اگر در دنیای اینترنت یک کسب و کار فعالیت نداشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ اول از همه باید بگوییم که شرکت ها برای جذب مشتری محدود هستند و نمی توانند مشتریان زیادی را برای خود جذب کنند اما وقتی شما طراحی سایت را انجام بدهید و مالک یک وب سایت بشوید می توانید به کمک آن مشتریان زیادی را جذب کنید.  طراحی سایت به شما کمک می کند که کاربران درون اینترنت بتوانند به شما دسترسی کاملی داشته باشند و هر کاربری می تواند وارد وب سایت شما بشود و محصولات شما دیدن کند حتی اگر نیازی به محصولات شما نداشته باشد. بعبارت دیگر مشتری محصولات شما را نه لمس می کند و نه از نزدیک می تواند ببیند تنها یک عکس پیش روی او می باشد. شما باید از طریق وب سایت خود اعتماد کاربر را به دست بیاورید تا فروش خود را بالا ببرید.

 
 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت آژانس هواپیمایی , هزینه طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

در دنیای امروز یکی از مولفه هایی که می تواند فروش شما را چندین برابر کند استفاده از طراحی سایت فروشگاهی است. شاید بپرسید که این نوع از طراحی سایت چه مزایایی دارد؟ و چگونه می توان با این روش کم هزینه تا این حد فروش را بالا برد. در قدم اول راه اندازی سایت در وب به شما امکان آنالیز رقبا به صورت آنلاین و در فضای اینترنت را فراهم میکند. اینکه مشتریان شما تا خرید تنها چند کلیک فاصله دارند برای شما مزیت خیلی خوبی است. داشتن سایت بیانگر این است که مشتریان آسان تر شما را در میان رقبایتان پیدا میکنند و کیفیت محصولات شما را خواهند شناخت. از طرف دیگر اگر شما نگاهی به کسب و کار های موفق بیندازید می بینید که بسیاری افراد از همین دنیای اینترنت آغاز به فعالیت کرده اند و بعد از شناخته شدن و کسب درآمد توانسته اند تا محلی را برای کسب و کار خود تهیه کنند. برندسازی با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی راحت تر شیوه های سنتی برای تبلیغ عمل میکند. زیرا بیشتر وقت مردم اینروزها در اینترنت میگذرد و شما با یک سئو حرفه ای و تخصصی میتوانید در ردیف اولین جست و جوی مشتریان باشید.

 
مطالب پیشنهادی:
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت مدرن , هزینه طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

در دنیای فناوری امروز بطور قطع کلماتی مانند سئو، طراحی سایت, طراحی سایت فروشگاهی و... به گوش همه خورده است، اما آیا می دانید که طراحی سایت چه کاربرد های ویژه ای دارد و چگونه می توانید سایت خود را پر بازدید کنید؟ اولین بخش از در یک صفحه ی وب که ذهن بیننده را به خود جلب می کند جلوه ی بصری وب سایت شما می باشد. یک طراح وب با در نظر گرفتن هدف اصلی سایت، مخاطبانی که می خواهید مورد هدف قرار دهید، استفاده از عناصر مناسب با رویکرد سایت شما و با استفاده از یک ذهن خلاق و ایده پرداز طراحی سایت را برای شما انجام می دهد. طراحی سایت کاربر پسند چیست؟ علاوه بر اجزای سایت که باعث می شود یک سایت زیبا داشته باشیم باید به کاربران نیز اهمیت زیادی داد. عواملی مانند تعاملی بودن، چند رسانه ای بودن و سازگاری با انتواع مرورگر ها چیز هایی هستند که به کمک آن ها می توانید طراحی سایت کاربر پسند داشته باشید و با آن وب سایت خود را به بالاترین سطح برسانید.

 
 
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت تخصصی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1399 | نظرات ()