نوشته شده توسط : اهورا وب

هر ساله گوگل بر اساس الگوریتم های جدید ترفند های سئو سایت را نیز به روز می کند. کسانی که می خواهند وبسایت خود را در نتایج اولیه گوگل ببینند مهم است که این الگوریتم های جدید را بشناسند و مطابق با آن ها سئو سایت خود را انجام دهند. هدف گوگل از این تغییرات این است که منظور کاربر را بهتر درک کند و نتایج را درست و مناسب با جست و جوی او نشان دهد. برای اینکه بتوانید به عنوان یک سئوکار با ترفندها و تکنیک های سئو 2020 هماهنگ شوید نیاز دارید تا ریزه کاری های فنی آنرا بدانید و رعایت کنید. از جمله عناصر مهم و حیاتی برای سئو سایت به کارگیری یک تجربه کاربری مناسب است. شما با انتخاب و کاربرد تجربه کاربری میتوانید ترافیک سایت خود را به درستی هدایت کنید. برای اینکه در این زمینه درست و موفق عمل کنید باید از سایت ها بارتبه بالا در حوزه فعالیت تان الهام بگیرید. این مسئله به انتخاب بهترین مسیر برای کاربران سایت کمک زیادی خواهد کرد.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سئو سایت , هزینه سئو سایت , سئو , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

باید و نباید های طراحی سایت را بدانید تا بدون درگیری و هزینه های زیاد بتوانید وبسایت موردنظر خود را داشته باشید. امروزه شما هرچقدر بتوانید یک وب سایت قابل درک و فهم برای مخاطبان خود طراحی کنید می توانید برنده باشید. برای آن که بتوانید به راحتی از وب سایت خود کسب درآمد کنید باید و نبایدهای طراحی سایت شرکتی را باید رعایت کنید تا بتوانید به عنوان بهترین برند شناخته شوید. زمانی که وب سایت شما قابل درک برای کاربر نباشد قطعا کاربر وب سایت شما را ترک خواهد کرد و دیگر به سایت شما برنخواهد گشت این به ضرر شما می باشد. اگر شما از ساختار ساده تری در زمان طراحی سایت استفاده کنید کاربر با بالا و پایین کردن اسکرول ماوس می تواند مطلب موردنظر خود را به راحتی پیدا کند. از طرف دیگر کاربران برای دسترسی به اینترنت و همچنین وب سایت شما از هر دستگاهی استفاده می کنند. شما باید بدون در نظر گرفتن آن که آنان با کامپیوتر، لب تاپ، تبلت، موبایل و… به وب سایت شما مراجعه می کنند طراحی سایت را انجام دهید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

استفاده از اینترنت امروزه درگیر انتخاب نیست بلکه همه مجبورند تا برای پیش بردن کار ها و امورات خود از فضای مجازی و اینترنت استفاده کنند. کاربران زیادی همه روزه در فضای اینترنت در حال جستجو می باشند شما هم می توانید با طراحی سایت فروشگاهی برای محصولات خود در اینترنت تبدیل به یک برند شوید تا بتوانید درآمد خود را از این راه بیشتر کنید. اگر شما هدف مشخصی از طراحی سایت برای فروشگاه خود داشته باشید می توانید می توانید تبدیل به یک برند موفق شوید و کاربران از شما به خوبی یاد کنند. پس حتما قبل از طراحی سایت فروشگاهی با توجه به نیاز ها و اهداف خود طراحی سایت کنید تا بیشتر دیده شوید. بعد از آن که شما بازار هدف خود را مشخص کردید به یکی دیگر از مراحل طراحی سایت فروشگاهی وارد شوید. اگر می خواهید که کاربران شما در اینترنت به راحتی پیدا کنند باید انتخاب برند و ثبت دامنه را به درستی پیاده سازی کنید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()