نوشته شده توسط : اهورا وب

در دوره ای قرار داریم که شما میتوانید به راحتی با یک طراحی سایت حرفه ای نه تنها کسب و کارتان را متمایز کنید، بلکه باعث شوید تا افراد زیادی کسب و کار شما را ببینند و فروشتان چنذین برابر شود. برای رسیدن به چنین هدفی شما در قدم اول باید بدانید که چه اشتباهاتی در هنگام طراحی سایت وجود دارند و شما با دانستن آن ها دیگر تکرار نکنید. اگر از اشتباهات رایج در طراحی سایت استفاده کنید باعث بی علایقی کاربران نسبت به سایت خود می شوید و این باعث می شود آمار سایت شما پایین بیاید بیاید و بازدید کمتری از سایت شما شود در این صورت گوگل به سایت شما رتبه نمی دهد. از طرف دیگر اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی دارید باید بدانید که اندازه ی فونت بسیار مهم می باشد. زیرا در این نوع وب سایت ها هر آدمی با هر سنی می تواند وارد شود. برای میانسال ها به دلیل افزایش سن این امکان وجود دارد چشم هایشان ضعیف شود حال به این فکر کنید این افراد به وب سایت شما مراجعه می کنند اما فادر به خواندن اطلاعات موجود در وب سایت شما نیستند.

 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت آژانس مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

برای کسانی که صاحبان کسب و کار و شغل هایی هستند که نیاز به مشتری حضوری دارند، یکی از کار هایی که می تواند فروش آن ها را چنذین برابر کند استفاده از طراحی سایت فروشگاهی است. همانطور که می دانید با شیوع ویروس کرونا افراد تمایل دارند تا حد امکان از خانه خارج نشوند و تمام خزید های خود را بصورت اینترنتی انجام دهند، بهمین دلیل شما با یک طراحی سایت حرفه ای برای فروشگاه خود می توانید پاسخگوی نیاز این دسته از افراد که تعدادشان کم هم نیست بشوید. بنابراین سایت های فروشگاهی به خاطر اینکه مشتری میتواند آنلاین سفارش دهد و جلوی درب خانه محصولش را تحویل بگیرد محبوبیت فوق العاده زیادی دارد. بنابراین اگر صاحب کسب و کاری هستید و هنوز پا به عرصه ی دنیای گسترده ی اینترنت نگذاشته اید بهتر است همین حالا برای داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید. فروش آنلاین از طریق سایت میتواند بیشتر از آن چیزی باشد که در ذهنتان تصور کرده اید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

گوگل هر سال الگوریتم های خود را برای سال جدید تغییر می دهد برای همین دانستن این الگوریتم های جدید سئو به شما کمک می کند تا بتوایند مطابق با آن ها طراحی سایت خود را انجام داده و بصورت اصولی سایت خود را به صفحات اول گوگل منتقل کنید. پس بهترین کار این است که در زمینه ی سئو و تولید محتوا حتما خود را ارتقاء داده تا بتوانید صدر نشین در سایت های رقیب خود باشید. با این توضیح ها به این نتیجه میرسیم که در زمینه ی تولید محتوای مناسب بر پایه ی سئو باید توجه زیادی بکنید تا بتوانید هر کاربری که در زمینه ای جستجو کرد بتواند در سایت شما مطلبی که مد نظرش است پیدا کند. همچنین شما باید حتما روی تولید محتوا سئو شده دقت کنید تا بتوانید ترافیک سایت خود را بیشتر نمایید. اگر سایت خود را سئو نکنید و در بین سایت های رقبا بالا نیاید هیچوقت کسی از اینکه شما سایت دارید و در حال ارائه خدمات یا محصولاتی هستید آگاهی نخواهد داشت پس باید سئو سایت را شروع کنید تا بتوانید هم ترافیک سایت را افزایش دهید و هم اینکه بتوانید سایت خود را به افراد بیشتری نشان دهید.

 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , اصول سئو , تولید محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و اینترنت طراحی سایت یکی از نیاز های اساسی هر کسب و کاری محسوب می شود. طراحی سایت مسافرتی به شرکت ها این امکان را می دهد که بتوانند با استفاده از پتانسیل های خارق العاده ی اینترنت مشتریان زیادی برای آژانس مسافرتی خود پیدا کنند. اما مزیت های طراحی سایت برای شرکت هواپیمایی تنها به این موارد محدود نمی شود! مسافران می توانند از طریق وبسایت شما بلیط رزرو کنند و یا از طریق وبسایت می توانند با مکان های گردشگری، اطلاع از شرایط جغرافیایی منطقه، اقامت و ... آشنا شوند. اما راه اندازی و طراحی سایت به تنهایی کافی نیست و لازم است تا به کارایی آن نیز توجه شود. باید علاوه بر اینکه بخش های مختلف برای سایت در نظر گرفته اید هر بخش را بهینه سازی و سئو کنید. اولین قدم انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب برای سایت است که بیشترین جست و جو را در میان کاربران دارد. بهتر است از ابتدا کار را به یک تیم حرفه ای بسپارید تا از نتیجه بهینه و مفید کار مطمئن باشید.

 
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , سئو سایت , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت شرکت هواپیمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که طراحی سایت برای فروشگاه و یا شرکتی که دارید، چه مزایایی می تواند داشته باشد؟ امروزه دیگر شما کسی را نمی توانید پیدا کنید که با فضای اینترنت آشنا نباشد و یا فعالیتی در صفحات مجازی نداشته باشد! این نکته باعث می شود افراد و مشتریان این نیاز را داشته باشند که از خانه و تنها با فشردن یک کلیک خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهند. اهمیت حضور در دنیای اینترنت نیاز به توضیح زیاد ندارد زیرا همه خوب می دانند چقدر فضای اینترنت برای بازاریابی مفید می باشد. در انی فضا یکی از راه هایی که می توان شما را تبدیل به یک برند کند طراحی سایت فروشگاهی می باشد این نکته را فراموش نکنید مشتریان به دنبال راحتی هستند پس راحتی را به کمک طراحی یک وب سایت برای آن ها به ارمغان بیاورید. از راه هایی که می توان برای بازاریابی وب سایت خود در نظر گرفت گرفتن ترافیک بیشتر برای وب سایت خود می باشد که این امر نیاز به چندین ماه کار و تلاش برای طراحی سایت دارد تا برای شما نتیجه بخش باشد.درصورت جذب ترافیک شما از گوگل رتبه دریافت می کنید و این باعث افزایش درآمد شما از وب سایت شده و کسب و کار شما را از سایر کسب و کار ها متمایز می کند.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت مسافرتی , هزینه طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

مزیت هرگونه طراحی سایت برای کسب و کار ها این است که می تواند شرایطی را فراهم کند که مشتریان به آسانی و سهولت بتوانند از خدمات شما بهره مند شوند. شما با طراحی سایت برای آژانس هواپیمایی می توانید امکان خرید بلیت آنلاین را به مشتری بدهید تا مشتریان بر این اساس بتوانند امکان دسترسی به انواع بلیط خطوط هوایی و زمینی را داشته باشند و در نتیجه کار آژانس هواپیمایی شما نیز  گسترش پیدا کند. همچنین طراحی سایت بستر مناسبی را ایجاد میکند تا تعامل بیشتری با مشتری ایجاد کنید و نیازها و سوالات آنها را از طریق سایت پاسخگو باشید. راه اندازی یک وب سایت هزینه های جانبی را کاهش میدهد و تبلیغات را ارزان تر و آسان تر مینماید. اطلاعات آسان تر و راحت تر به مشتری انتقال پیدا میکند و در نتیجه افزایش اعتبار را برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت. از طرف دیگر یک طراح سایت خوب و باتجربه میداند که فروش بلیط شاید نیمی از نیاز کاربران سایت شما باشد. دیگر دلایل مراجعه به سایت مربوط به سایر قسمت های آن است که در جذب مشتری و افزایش رتبه و سئو سایت بسیار مهم و موثر خواهد بود.

 
 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت برای آژانس هواپیمایی , هزینه طراحی سایت , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار ها دچار ضربه ی اقتصادی شده اند اما در این بین کسب و کار هایی که علاوه بر کسب و کار بیرونی در فضای اینترنت نیز فعال بوده اند توانسته اند در این اوضاع گلیم خود را از آب بیرون بکشند. به همین دلیل طراحی سایت یکی از نکات مثبتی ست که شما می توانید در این شرایط از آن استفاده کرده و ضرر های مالی خود را جبران کنید. هر کسب و کاری نیاز به جذب مشتری دارد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ مشتری از منزل خارج نمی شود و اکثرا افراد لوازم موردنیاز خود را بصورت اینترنتی خریداری می کنند. شما هر کسب و کاری داشته باشید از میوه فروش، قصاب، تولیدی، شرکت، کارخانه و… می توانید در دوران قرنطینه بدرخشید برای این کار شما تنها نیاز به طراحی سایت دارید تا بتوانید با مشتریان در ارتباط باشید. البته بهتر است این برداشت را نداشته باشید که طراحی سایت تنها در دوران قرنطینه کارایی دارد بلکه بعد از تمام شدن قرنطینه و از بین رفتن ویروس کرونا می توانید از طراحی سایت نیز استفاده های بیشتری ببرید.

 
 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت تخصصی ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

یکی از روش های جذب مشتری و معرفی کالا ها و خدمات برای کسب و کار ها طراحی سایت فروشگاهی است. کسانی که کسب و کار های خانگی دارند و یا مدت هاست بصورت حضوری کالا ها و خدمات خود را به مشتریان ارائه می کنند، یکی از روش هایی که می تواند به کسب و کار آن ها حال و هوایی جدید و مدرن ببخشد و فروش کالا ها را دو چندان کند طراحی سایت ای ست که بتواند به بهترین نحو مشتریان را به خود جذب کند. در یک سایت فروشگاهی شما به معرفی خدمات و کالاها میپردازید تا بتوانید در دسته بندی های مشخص انها را به فروش برسانید. اولین نکته در طراحی سایت فروشگاهی این است که باید ظاهری جذاب و ساده داشته باشد تا د رعین جلب نظر مشتری کار با آن هم آسان باشد. طراحی ظاهر سایت فروشگاهی یکی از نکاتی ست که اگر شما آن را دست کم بگیرید و به شرکت هایی که در این زمنیه تخصص ندارند بسپارید، می تواند نتیجه ی معکوس داشته و شما را یک پله عقب تر بیندازد چرا که شما در زمینه ای هزینه و وقت خود را گذاشته اید که نه تنها سود شما را چنذین برابر نمی کند، بلکه هزینه ی اضافه ای را هم روی دست شما می گذارد.

 
مطالب پیشنهادی:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , هزینه طراحی سایت , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()