نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت وردپرس با اهوراوب

طراحی سایت امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. فرض کنید فردی اسم شرکت شما را شنیده است و میخواهد در مورد شما بیشتر بداند. او اولین کاری که انجام میدهد؛ جستجو در فضای اینترنت است. وقتی در اینترنت نامی از شما پیدا نکند در نتیجه دلسرد شده و نام شرکت شما را رفته رفته فراموش خواهد کرد. طراحی سایت امری فنی و پیچیده است و نمی توان آن را بهر کسی سپرد.

برای بالا بردن وب سایت تیم های مختلفی مشغول کار روی آن خواهند بود. از تیم گرافیک گرفته که اولین قدم های طراحی وب سایت را بر میدارد؛ تا تیم تولید محتوا که وب سایت شما را تکمیل و بروز رسانی میکند. به همین دلیل است که اکثر کارشناسان طراحی سایت را تلفیقی از هنر و فن میدانند.

همه کسب‌ و کار های سنتی نیاز دارند تا خود را با دانش روز مردم هماهنگ کنند و از روش‌ های سنتی بسمت روش‌ های نوین کسب در‌آمد تغییر مسیر دهند. امروزه نیاز هست تا همه ما یک کسب و کار اینترنتی داشته باشیم و روزبروز در این زمینه موارد جدید تری را یاد بگیریم.

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند هست که با زبان محبوب و پرقدرت PHP نوشته شده و برای ذخیره داده ها از MySQL استفاده می کند. طراحی سایت وردپرس یک CMS رایگان و open source که براحتی در دسترس همه قرار می گیرد و CMS ساده ای هست که حتی اگه کسی علم زیادی از برنامه نویسی نداشته باشد میتواند براحتی با طراحی سایت وردپرسیک سایت طراحی کند .طراحی سایت وردپرس از زبان فارسی هم براحتی پشتیبانی می کند.

نمونه ای از سایت هایی که با طراحی سایت وردپرس طراحی شده اند را می توانید در نمونه کار ها مشاهده کنید.

وردپرس یک CMS داینامیک هست که برای هربار تغییر سایت لازم نیست که فایل هایمون رو روی سایت آپلود کنیم و براحتی میتوانید در Host تغییرات را اعمال کنید.

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

راه های بهبود سئو سایت و افزایش رتبه سایت

راه های بهبود سئو : سئوی خود را به گوگل محدود نکنید

کلمه‌ موتور جستجو برای بسیاری افراد ‌معادل با گوگل است. گوگل یکی از مبتکران اصلی جستجوی آنلاین است. بنابراین این موتور جستجو یک دروازه‌ مهم برای هدایت کسب‌ و‌ کار شما به سمتی است که بتواند توسط جستجوی کاربران در اینترنت پیدا شود. با این حال گوگل تنها موتور جستجوی پرطرفدار نیست. با محدود کردن سئو خود بسمت کسب رتبه‌ بهتر در گوگل ممکن است شانس‌ بزرگی برای رشد کسب‌ و‌ کار خود را از دست بدهید.

راه های بهبود سئو : از کلمات کلیدی بهتری استفاده کنید

سعی کنید از کلماتی استفاده کنید که کم تر توسط دیگران بعنوان کلمه کلیدی استفاده می‌ شود. برای این کار میتوانید از دو ابزار Google Trends و Google’s Keyword Tool in AdWords استفاده کنید.

راه های بهبود سئو : در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید

شبکه‌ های اجتماعی نقش پررنگی را در حضور آنلاین کسب‌ و‌ کار شما ایفا می‌ کنند. طبق اعلام TechCrunch روزانه ۲ میلیارد جستجو درفیسبوک انجام می‌ شود. پس حضور در شبکه‌ های اجتماعی موضوعی است که نباید در دیجیتال مارکتینگ نادیده گرفته شود. کلید اصلی بهبود سئو در شبکه‌ های اجتماعی این است که فعال باشید. فعال بودن در چند شبکه‌ اجتماعی برای کسب‌ و‌ کار های جدید چالش بزرگی است. راه‌ هایی که در ادامه آورده شده است در انجام این کار بشما کمک می‌ کنند.

راه های بهبود سئو : کانال‌های خود را محدود کنید

حفظ فعالیت‌ ها اولین چیزی است که در مورد شبکه‌ های اجتماعی باید به یاد داشته باشید. پس اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که مشتری‌ های فعلی من در کدام شبکه‌ های اجتماعی فعالیت می‌ کنند. سپس می‌ توانید تمرکز خود را روی بهبود دادن سئو و استراتژی‌ های بازاریابی در آن شبکه‌ اجتماعی متمرکز کنید. بعنوان مثال اگر مشتری‌ ها در پینترست عضو نیستند نیازی به افزایش فعالیت در این شبکه‌ اجتماعی نیست.

راه های بهبود سئو : سرعت برگزاری سایت را بهبود دهید

افزایش سرعت سایت کاملا به عملکرد شما بستگی دارد. برای این کار راه‌ هایی مثل کاهش اندازه تصویر، اضافه کردن یک افزونه ذخیره، تعویض ارائه‌ دهنده خدمات میزبانی و حذف پلاگین های غیر ضروری وجود دارد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

افت سئو سایت و بررسی دلایل آن

شما بعنوان شخصی که دارای وب سایت میباشد و میخواهد به کسب و کار خود رونق دهد و درآمد بالایی داشته باشد در محیطهای آنلاین امروزی باید برای رسیدن به موفقیت خود سایتتان را طوری طراحی و مدیریت کنید تا در بالا ترین رتبه در گوگل دیده شوید و برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید نهایت تلاش خود را انجام دهید.

دلایل افت سئو سایت

شما بعنوان یک سئو کار حرفه ای و یا شخصی که صاحب سایتی میباشد باید به این موضوع آگاهی کامل داشته باشد که چه مواردی باعث میشود که شما با افت سئو سایت خود مواجه شوید در ادامه میخواهیم به چند نمونه از مواردی که باعث افت سئو سایت میشود اشاره داشته باشیم.

تولید محتوا بی کیفیت
کاهش بک لینک
تلاش کمتر از رقبا
تغییرات الگوریتم
انتخاب کلمات کلیدی اشتباه
تولید لینکهای کم کیفیت
تولید محتوای تکراری
مشکلات سروری

افت سئو سایت : تشخیص جریمه سئو سایت

وقتی وبسایت شما توسط گوگل جریمه میشود حتما باید علت آن را تشخیص دهید و برای رفع مشکلات همه تلاش خود را انجام دهید تا مشکلات بوجود آمده هر چه سریع تر برطرف شود.
برای اینکه بتوانید این کار را به درستی انجام دهید باید وبسایت خود را آنالیز کنید. این آنالیز ممکن است بار ها و بار ها صورت بگیرد تا دلیل اصلی آن تشخیص داده شود.
برای تشخیص جریمه گوگل باید راجع به جریمه و دلایل آن اطلاعات لازم را بدست آورید و با استفاده از ابزار هایی مثل سئو چک مشکلات بوجود آمده را شناسایی کنید.
وقتی همه مواردی که باعث جریمه شدن وبسایت شما شده است را چندین بار چک کردین میتوانید برای برطرف کردن آنها دست بکار شوید و مجدد از گوگل درخواست کنید تا وبسایت شما را مورد بررسی قرار دهد.
این نکته را حتما بخاطر داشته باشید که بعضی از جریمه ها توسط گوگل ممکن است اعلام نشود و تشخیص آن ها کار سختی است. ماهانه گوگل حدود ۴۰۰ هزار وبسایت را جریمه می کند و حدود ۲۰ هزار درخواست رفع جریمه را از وبسایت ها دریافت میکند.

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , سئو سایت , افت سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت : هزینه ثبت دامین

شاید بپرسید دامین چیست؟ در یک مثال برای شما توضیح میدهیم. سایت شما قبل از طراحی باید نامی داشته باشد تا کاربران نام شما را بتوانند جستجو کنند.

 قیمت طراحی سایت : قیمت هاست

بگذارید هاست هم برای شما تعریف کنم.شما می خواهید داده های مختلفی بر روی سایت خود قرار دهید , حال این داده ها میتواند فایل  باشد , عکس , مالتی مدیا و مواردی از این قبیل. باید فضایی باشد که بتوان این فایلها را برای استفاده کاربران روی سایتها در آن قرار داد.

 قیمت طراحی سایت : طراحی قالب و قیمت آن

طراحی قالب سایت با توجه به امکاناتی که می خواهید و سختی طراحی آن متفاوت است. در بعضی موارد شما باید برای سایت خود قالب را کد نویسی کنید. کد نویسی برای طراحی قالب هزینه زیادتری نسبت به قالبهای آماده دارد. قالبهای آماده باید با توجه به نیاز شما ویرایش شود.

 قیمت طراحی سایت : امنیت سایت

بعضی از ویژگیهایی که برای امنیت سایت شما در نظر میگیرند هزینه است . حتما این هزینه را انجام دهید , امنیت سایت شما مهمتر از همه چیز میباشد.

 قیمت طراحی سایت : پشتیبانی سایت

یک سایت بدون پشتیبان ارزش ندارد. اگر سایت شما مشکل داشته باشد و پشتیبان نباشد سایت از دست رفته و مشتریان و مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

 قیمت طراحی سایت : تولید محتوا برای سایت

محتوای سایت از مهم ترین اجزای یک سایت میباشند. شرکت طراحی سایت مورد قرارداد شما برای تولید محتوای سایت شما هزینه ای را درنظر میگیرند.

 قیمت طراحی سایت : زبان های سایت

اگر سایت شما بیش از یک زبان داشته باشد هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

 قیمت طراحی سایت : نوع سایت

سایتها انواع گوناگونی  دارند: برای مثال سایتهای خبری , سایت فروشگاهی , سایت ویدئویی ,سایت شخصی , سایت شرکتی

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت , طراحی سایت بیمارستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

مزیت سئو کردن سایت

مزیت سئو کردن سایت : رقابت در بازار

سئو سایت یکی از موثر ترین روشها برای رقابت در بازار است. با این کار می توانید بیشتر از رقبای خود در فضای دیجیتال دیده شوید و رقابت موثر تری داشته باشید.

مزیت سئو کردن سایت : فروش بیشتر

امروزه اینترنت سهم بالایی در فروش کالا و خدمات دارد و با بهبود رنک شما در موتور های جستجو مثل گوگل, تعداد بازدید و خرید از کسب و کار شما بیشتر می شود.

مزیت سئو کردن سایت : امکان فروش 24 ساعته و 7 روز هفته

با داشتن وبسایت مناسب و پیاده سازی سئو روی آن, شما می توانید بصورت 24 ساعته و هفت روز هفته فروش انجام نمایید.

مزیت سئو کردن سایت : افزایش اعتبار

دیده شدن وبسایت شما در صفحات اول گوگل و دیگر موتور های جستجو, اعتبار برند شما و کسب و کارتان را نزد مصرف کنندگان به شکل چشم گیری افزایش می دهد.

مزیت سئو کردن سایت : سئو شما را به بازدید کنندگان مناسب میرساند

بازدیدکنندگانی که با جستجو کلمه کلیدی مرتبط با تجارت شما, وارد وبسایت شما شوند, مخاطبان اصلی و مشتری بالقوه تجارت شما هستند که این امر ارزش بالای سئو سایت رانشان می دهد.

مزیت سئو کردن سایت : صرفه اقتصادی سئو سایت

نار این مزیتها به نسبت تبلیغات و دیگر روشها هزینه کم تر و سود بیشتر دارد و می تواند برای هر تجارتی سودمند باشد. در واقع سئو سایت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

مزیت سئو کردن سایت : نتایج قابل سنجش

سئو یکی از معدود استراتژیهای مارکتینگ است که نتایج آن به شکل محسوس قابل اندازه گیری و تجزیه تحلیل است و می تواند در تصمیم گیری هوشمندانه شرکتها تاثیر مثبت داشته باشد.

مزیت سئو کردن سایت : در برند سازی تاثیر مثبت دارد

دیده شدن در صفحه اول گوگل برای مدت طولانی, تاثیر مثبتی روی فرایند برند سازی و اعتماد افراد به برند شما دارد.

مزیت سئو کردن سایت : ارتقای کلاس کسب و کار

سئو موجب ارسال روزانه هزاران کاربر به سایت شما میگردد. این مسئله موجب میشود که احتمالا نیاز به سرور قویتر برای پاسخ بهتر بهمه درخواستها داشته باشید. سئو در واقع سرمایه گذاری بزرگی برای برند شماست و همان چیزیست که برای ارتقا کلاس کسب و کار خود به آن نیاز دارید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

باور های غلط تبلیغات گوگلی را بشناسید

 

باور های غلط تبلیغات گوگلی : مردم بر روی تبلیغات گوگل کلیک نمی‌ کنند!

به یاد داشته باشید که گوگل یک شرکت تجاری معروف است و تقریباً، هر کسی می‌ تواند با کمی جستجو به سوابق مالی آن دست یابد. پس اگر سؤالی درباره میزان درآمد گوگل از تبلیغات ادوردز داشته باشیم به راحتی به آن دست پیدا می‌ کنیم.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : شرکت‌های رقیب و کلیک بر روی تبلیغات

یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز، ساده انگاشتن سیستم مدیریت آن است. گوگل از فناوری بسیار پیچیده‌ ای برای جلوگیری از تقلب کلیکی (Click Fraud) و کلیک‌ های نامعتبر استفاده می‌ کند. این فناوری، چیزی فراتر از ردیابی آدرس IP و تعیین موقعیت جغرافیایی است و شامل تجزیه و تحلیل عوامل مختلف در رابطه با کلیک می‌ شود.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : گوگل ادوردز خیلی گران است

مطمئناً تبلیغ در گوگل ادوردز، هزینه دارد و بسیاری از بازاریابان زمانی که شروع به ارائه تبلیغ در ادوردز می‌ کنند ممکن است تمام سرمایه خود را به آن اختصاص ندهند زیرا اعتماد کافی به آن ندارند، اما مهم است به یاد داشته باشید تمام شیوه‌ های تبلیغات و بازاریابی، شامل هزینه می‌ شوند. در این میان آنچه اهمیت دارد، بازگشت سرمایه پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی است. با این وصف، پیش از رها کردن گوگل ادوردز بعنوان یک شیوه پرهزینه، بهتر است دلایل افزایش هزینه آن را پیدا کنید.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : ما سئوی سایت داریم پس به تبلیغات گوگل نیازی نیست!

این هم یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز است. شما به دنبال کسب رتبه‌ بالا برای یک کلمه کلیدی خاص هستید، این فرآیند بطور طبیعی ماه‌ ها طول می‌ کشد. این در حالیست که تمام نکات ریز و درشت سئو را به‌ طور کامل رعایت کرده باشید. در غیر این صورت، کسب رتبه مناسب در نتایج جستجو غیرممکن است، بخصوص برای کلمات کلیدی پرجستجو که معمولاً رقبای شما سال‌ هاست در زمینه آن فعالیت می‌ کنند.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : از یک کلمه کلیدی در یک حساب کاربری بیش از یک‌بار نمی‌ توان استفاده کرد!

برای پی بردن به این اشتباه کافی است چندثانیه به آن فکر کنید. چنین باوری، مثل این است که بگوییم خرید بیش از یک بلیت بخت‌ آزمایی موجب کاهش شانس شما برای برنده شدن می‌ شود! این عجیب و دور از منطق است. داشتن یک کلمه کلیدی بیش از یک‌ بار در حساب کاربری ادوردز، فرصت بیشتری به گوگل برای نمایش تبلیغات شما می‌ دهد.

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

باور های غلط تبلیغات گوگلی را بشناسید

 

باور های غلط تبلیغات گوگلی : مردم بر روی تبلیغات گوگل کلیک نمی‌ کنند!

به یاد داشته باشید که گوگل یک شرکت تجاری معروف است و تقریباً، هر کسی می‌ تواند با کمی جستجو به سوابق مالی آن دست یابد. پس اگر سؤالی درباره میزان درآمد گوگل از تبلیغات ادوردز داشته باشیم به راحتی به آن دست پیدا می‌ کنیم.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : شرکت‌های رقیب و کلیک بر روی تبلیغات

یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز، ساده انگاشتن سیستم مدیریت آن است. گوگل از فناوری بسیار پیچیده‌ ای برای جلوگیری از تقلب کلیکی (Click Fraud) و کلیک‌ های نامعتبر استفاده می‌ کند. این فناوری، چیزی فراتر از ردیابی آدرس IP و تعیین موقعیت جغرافیایی است و شامل تجزیه و تحلیل عوامل مختلف در رابطه با کلیک می‌ شود.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : گوگل ادوردز خیلی گران است

مطمئناً تبلیغ در گوگل ادوردز، هزینه دارد و بسیاری از بازاریابان زمانی که شروع به ارائه تبلیغ در ادوردز می‌ کنند ممکن است تمام سرمایه خود را به آن اختصاص ندهند زیرا اعتماد کافی به آن ندارند، اما مهم است به یاد داشته باشید تمام شیوه‌ های تبلیغات و بازاریابی، شامل هزینه می‌ شوند. در این میان آنچه اهمیت دارد، بازگشت سرمایه پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی است. با این وصف، پیش از رها کردن گوگل ادوردز بعنوان یک شیوه پرهزینه، بهتر است دلایل افزایش هزینه آن را پیدا کنید.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : ما سئوی سایت داریم پس به تبلیغات گوگل نیازی نیست!

این هم یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز است. شما به دنبال کسب رتبه‌ بالا برای یک کلمه کلیدی خاص هستید، این فرآیند بطور طبیعی ماه‌ ها طول می‌ کشد. این در حالیست که تمام نکات ریز و درشت سئو را به‌ طور کامل رعایت کرده باشید. در غیر این صورت، کسب رتبه مناسب در نتایج جستجو غیرممکن است، بخصوص برای کلمات کلیدی پرجستجو که معمولاً رقبای شما سال‌ هاست در زمینه آن فعالیت می‌ کنند.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : از یک کلمه کلیدی در یک حساب کاربری بیش از یک‌بار نمی‌ توان استفاده کرد!

برای پی بردن به این اشتباه کافی است چندثانیه به آن فکر کنید. چنین باوری، مثل این است که بگوییم خرید بیش از یک بلیت بخت‌ آزمایی موجب کاهش شانس شما برای برنده شدن می‌ شود! این عجیب و دور از منطق است. داشتن یک کلمه کلیدی بیش از یک‌ بار در حساب کاربری ادوردز، فرصت بیشتری به گوگل برای نمایش تبلیغات شما می‌ دهد.

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

باور های غلط تبلیغات گوگلی را بشناسید

 

باور های غلط تبلیغات گوگلی : مردم بر روی تبلیغات گوگل کلیک نمی‌ کنند!

به یاد داشته باشید که گوگل یک شرکت تجاری معروف است و تقریباً، هر کسی می‌ تواند با کمی جستجو به سوابق مالی آن دست یابد. پس اگر سؤالی درباره میزان درآمد گوگل از تبلیغات ادوردز داشته باشیم به راحتی به آن دست پیدا می‌ کنیم.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : شرکت‌های رقیب و کلیک بر روی تبلیغات

یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز، ساده انگاشتن سیستم مدیریت آن است. گوگل از فناوری بسیار پیچیده‌ ای برای جلوگیری از تقلب کلیکی (Click Fraud) و کلیک‌ های نامعتبر استفاده می‌ کند. این فناوری، چیزی فراتر از ردیابی آدرس IP و تعیین موقعیت جغرافیایی است و شامل تجزیه و تحلیل عوامل مختلف در رابطه با کلیک می‌ شود.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : گوگل ادوردز خیلی گران است

مطمئناً تبلیغ در گوگل ادوردز، هزینه دارد و بسیاری از بازاریابان زمانی که شروع به ارائه تبلیغ در ادوردز می‌ کنند ممکن است تمام سرمایه خود را به آن اختصاص ندهند زیرا اعتماد کافی به آن ندارند، اما مهم است به یاد داشته باشید تمام شیوه‌ های تبلیغات و بازاریابی، شامل هزینه می‌ شوند. در این میان آنچه اهمیت دارد، بازگشت سرمایه پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی است. با این وصف، پیش از رها کردن گوگل ادوردز بعنوان یک شیوه پرهزینه، بهتر است دلایل افزایش هزینه آن را پیدا کنید.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : ما سئوی سایت داریم پس به تبلیغات گوگل نیازی نیست!

این هم یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز است. شما به دنبال کسب رتبه‌ بالا برای یک کلمه کلیدی خاص هستید، این فرآیند بطور طبیعی ماه‌ ها طول می‌ کشد. این در حالیست که تمام نکات ریز و درشت سئو را به‌ طور کامل رعایت کرده باشید. در غیر این صورت، کسب رتبه مناسب در نتایج جستجو غیرممکن است، بخصوص برای کلمات کلیدی پرجستجو که معمولاً رقبای شما سال‌ هاست در زمینه آن فعالیت می‌ کنند.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : از یک کلمه کلیدی در یک حساب کاربری بیش از یک‌بار نمی‌ توان استفاده کرد!

برای پی بردن به این اشتباه کافی است چندثانیه به آن فکر کنید. چنین باوری، مثل این است که بگوییم خرید بیش از یک بلیت بخت‌ آزمایی موجب کاهش شانس شما برای برنده شدن می‌ شود! این عجیب و دور از منطق است. داشتن یک کلمه کلیدی بیش از یک‌ بار در حساب کاربری ادوردز، فرصت بیشتری به گوگل برای نمایش تبلیغات شما می‌ دهد.

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

باور های غلط تبلیغات گوگلی را بشناسید

 

باور های غلط تبلیغات گوگلی : مردم بر روی تبلیغات گوگل کلیک نمی‌ کنند!

به یاد داشته باشید که گوگل یک شرکت تجاری معروف است و تقریباً، هر کسی می‌ تواند با کمی جستجو به سوابق مالی آن دست یابد. پس اگر سؤالی درباره میزان درآمد گوگل از تبلیغات ادوردز داشته باشیم به راحتی به آن دست پیدا می‌ کنیم.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : شرکت‌های رقیب و کلیک بر روی تبلیغات

یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز، ساده انگاشتن سیستم مدیریت آن است. گوگل از فناوری بسیار پیچیده‌ ای برای جلوگیری از تقلب کلیکی (Click Fraud) و کلیک‌ های نامعتبر استفاده می‌ کند. این فناوری، چیزی فراتر از ردیابی آدرس IP و تعیین موقعیت جغرافیایی است و شامل تجزیه و تحلیل عوامل مختلف در رابطه با کلیک می‌ شود.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : گوگل ادوردز خیلی گران است

مطمئناً تبلیغ در گوگل ادوردز، هزینه دارد و بسیاری از بازاریابان زمانی که شروع به ارائه تبلیغ در ادوردز می‌ کنند ممکن است تمام سرمایه خود را به آن اختصاص ندهند زیرا اعتماد کافی به آن ندارند، اما مهم است به یاد داشته باشید تمام شیوه‌ های تبلیغات و بازاریابی، شامل هزینه می‌ شوند. در این میان آنچه اهمیت دارد، بازگشت سرمایه پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی است. با این وصف، پیش از رها کردن گوگل ادوردز بعنوان یک شیوه پرهزینه، بهتر است دلایل افزایش هزینه آن را پیدا کنید.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : ما سئوی سایت داریم پس به تبلیغات گوگل نیازی نیست!

این هم یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز است. شما به دنبال کسب رتبه‌ بالا برای یک کلمه کلیدی خاص هستید، این فرآیند بطور طبیعی ماه‌ ها طول می‌ کشد. این در حالیست که تمام نکات ریز و درشت سئو را به‌ طور کامل رعایت کرده باشید. در غیر این صورت، کسب رتبه مناسب در نتایج جستجو غیرممکن است، بخصوص برای کلمات کلیدی پرجستجو که معمولاً رقبای شما سال‌ هاست در زمینه آن فعالیت می‌ کنند.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : از یک کلمه کلیدی در یک حساب کاربری بیش از یک‌بار نمی‌ توان استفاده کرد!

برای پی بردن به این اشتباه کافی است چندثانیه به آن فکر کنید. چنین باوری، مثل این است که بگوییم خرید بیش از یک بلیت بخت‌ آزمایی موجب کاهش شانس شما برای برنده شدن می‌ شود! این عجیب و دور از منطق است. داشتن یک کلمه کلیدی بیش از یک‌ بار در حساب کاربری ادوردز، فرصت بیشتری به گوگل برای نمایش تبلیغات شما می‌ دهد.

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

باور های غلط تبلیغات گوگلی را بشناسید

 

باور های غلط تبلیغات گوگلی : مردم بر روی تبلیغات گوگل کلیک نمی‌ کنند!

به یاد داشته باشید که گوگل یک شرکت تجاری معروف است و تقریباً، هر کسی می‌ تواند با کمی جستجو به سوابق مالی آن دست یابد. پس اگر سؤالی درباره میزان درآمد گوگل از تبلیغات ادوردز داشته باشیم به راحتی به آن دست پیدا می‌ کنیم.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : شرکت‌های رقیب و کلیک بر روی تبلیغات

یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز، ساده انگاشتن سیستم مدیریت آن است. گوگل از فناوری بسیار پیچیده‌ ای برای جلوگیری از تقلب کلیکی (Click Fraud) و کلیک‌ های نامعتبر استفاده می‌ کند. این فناوری، چیزی فراتر از ردیابی آدرس IP و تعیین موقعیت جغرافیایی است و شامل تجزیه و تحلیل عوامل مختلف در رابطه با کلیک می‌ شود.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : گوگل ادوردز خیلی گران است

مطمئناً تبلیغ در گوگل ادوردز، هزینه دارد و بسیاری از بازاریابان زمانی که شروع به ارائه تبلیغ در ادوردز می‌ کنند ممکن است تمام سرمایه خود را به آن اختصاص ندهند زیرا اعتماد کافی به آن ندارند، اما مهم است به یاد داشته باشید تمام شیوه‌ های تبلیغات و بازاریابی، شامل هزینه می‌ شوند. در این میان آنچه اهمیت دارد، بازگشت سرمایه پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی است. با این وصف، پیش از رها کردن گوگل ادوردز بعنوان یک شیوه پرهزینه، بهتر است دلایل افزایش هزینه آن را پیدا کنید.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : ما سئوی سایت داریم پس به تبلیغات گوگل نیازی نیست!

این هم یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز است. شما به دنبال کسب رتبه‌ بالا برای یک کلمه کلیدی خاص هستید، این فرآیند بطور طبیعی ماه‌ ها طول می‌ کشد. این در حالیست که تمام نکات ریز و درشت سئو را به‌ طور کامل رعایت کرده باشید. در غیر این صورت، کسب رتبه مناسب در نتایج جستجو غیرممکن است، بخصوص برای کلمات کلیدی پرجستجو که معمولاً رقبای شما سال‌ هاست در زمینه آن فعالیت می‌ کنند.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : از یک کلمه کلیدی در یک حساب کاربری بیش از یک‌بار نمی‌ توان استفاده کرد!

برای پی بردن به این اشتباه کافی است چندثانیه به آن فکر کنید. چنین باوری، مثل این است که بگوییم خرید بیش از یک بلیت بخت‌ آزمایی موجب کاهش شانس شما برای برنده شدن می‌ شود! این عجیب و دور از منطق است. داشتن یک کلمه کلیدی بیش از یک‌ بار در حساب کاربری ادوردز، فرصت بیشتری به گوگل برای نمایش تبلیغات شما می‌ دهد.

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

باور های غلط تبلیغات گوگلی را بشناسید

 

باور های غلط تبلیغات گوگلی : مردم بر روی تبلیغات گوگل کلیک نمی‌ کنند!

به یاد داشته باشید که گوگل یک شرکت تجاری معروف است و تقریباً، هر کسی می‌ تواند با کمی جستجو به سوابق مالی آن دست یابد. پس اگر سؤالی درباره میزان درآمد گوگل از تبلیغات ادوردز داشته باشیم به راحتی به آن دست پیدا می‌ کنیم.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : شرکت‌های رقیب و کلیک بر روی تبلیغات

یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز، ساده انگاشتن سیستم مدیریت آن است. گوگل از فناوری بسیار پیچیده‌ ای برای جلوگیری از تقلب کلیکی (Click Fraud) و کلیک‌ های نامعتبر استفاده می‌ کند. این فناوری، چیزی فراتر از ردیابی آدرس IP و تعیین موقعیت جغرافیایی است و شامل تجزیه و تحلیل عوامل مختلف در رابطه با کلیک می‌ شود.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : گوگل ادوردز خیلی گران است

مطمئناً تبلیغ در گوگل ادوردز، هزینه دارد و بسیاری از بازاریابان زمانی که شروع به ارائه تبلیغ در ادوردز می‌ کنند ممکن است تمام سرمایه خود را به آن اختصاص ندهند زیرا اعتماد کافی به آن ندارند، اما مهم است به یاد داشته باشید تمام شیوه‌ های تبلیغات و بازاریابی، شامل هزینه می‌ شوند. در این میان آنچه اهمیت دارد، بازگشت سرمایه پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی است. با این وصف، پیش از رها کردن گوگل ادوردز بعنوان یک شیوه پرهزینه، بهتر است دلایل افزایش هزینه آن را پیدا کنید.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : ما سئوی سایت داریم پس به تبلیغات گوگل نیازی نیست!

این هم یکی دیگر از باور های اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز است. شما به دنبال کسب رتبه‌ بالا برای یک کلمه کلیدی خاص هستید، این فرآیند بطور طبیعی ماه‌ ها طول می‌ کشد. این در حالیست که تمام نکات ریز و درشت سئو را به‌ طور کامل رعایت کرده باشید. در غیر این صورت، کسب رتبه مناسب در نتایج جستجو غیرممکن است، بخصوص برای کلمات کلیدی پرجستجو که معمولاً رقبای شما سال‌ هاست در زمینه آن فعالیت می‌ کنند.

باور های غلط تبلیغات گوگلی : از یک کلمه کلیدی در یک حساب کاربری بیش از یک‌بار نمی‌ توان استفاده کرد!

برای پی بردن به این اشتباه کافی است چندثانیه به آن فکر کنید. چنین باوری، مثل این است که بگوییم خرید بیش از یک بلیت بخت‌ آزمایی موجب کاهش شانس شما برای برنده شدن می‌ شود! این عجیب و دور از منطق است. داشتن یک کلمه کلیدی بیش از یک‌ بار در حساب کاربری ادوردز، فرصت بیشتری به گوگل برای نمایش تبلیغات شما می‌ دهد.

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت پزشکی و بیمارستانی یا اهوراوب

شما به عنوان پزشک به  سایت پزشکی برای خدمت رسانی بهتر به بیماران خود نیاز دارید. شما با داشتن وبسایت پزشکی،توانایی این را پیدا می کنید تا رزومه کاری خود را در اختیار بیمارانتان قرار دهید. این امر موجب ایجاد حس اعتماد بین شما و مخاطبتان می گردد.
همچنین در طراحی سایت پزشکی امکان رزرو وقت به صورت آنلاین وجود دارد که ارتباط بیماران با شما را بسیار راحتتر و سریع تر می کند.
این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی برای بیماران است که می توانند بدون حضور فیزیکی نوبت خود را دریافت کنند.

ویژگی های طراحی سایت پزشکی و بیمارستانی

مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی و درمانی، نمایش خدمات و تخصصهای پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک میباشد.
در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیکهای طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند.
و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی ، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.

هزینه طراحی سایت پزشکی و بیمارستانی

زمان و هزینه طراحی سایت با توجه به امکانات مورد نیاز کارفرما و قابلیت های در نظر گرفته شده مشخص میشود.
در صورتی که در نظر دارید افتخار اجرای پروژه خود را به این مجموعه بدهید می توانید با واحد فروش و مشاوره اهوراوب تماس گرفته و سپس امکانات مورد نیاز خود را برای کارشناس ارسال فرمائید.
راه های تماس و ارتباط با اهوراوب در قسمت پایانی سایت درج شده است.

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت , طراحی سایت بیمارستانی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

با وظایف یک سئوکار آشنا شوید

اگه در زمینه بهینه سازی محتوا و وب سایت فعالیت میکنین مطمئنا با واژه ی سئو اشنایید . اما ایا تا بحال این سوال برای شما پیش اومده که وظایف یک سئو کار چیست ؟

ما به شرکتها کمک میکنیم از موتورهای جستجو مشتری جذب کنند

اگر کسی از من بپرسه یک سئو کار چه وظیفه ای داره ، کوتاهترین و کاملترین جمله ای که به نظرم میرسه همینه.

وظایف یک سئوکار : تحقیق کلیدواژه

تشخیص و تحقیق کلید واژه ها برای این هدف انجام می شه که ببینیم کدوم کار می تونه بهترین نتایج رو برای مشتری به همراه بیاره و مشتری بتونه رتبه کسب کنه. تو این مرحله کلید واژه های ایده ­آل و مرتبط با کسب و کار مشتری رو که خیلی هم مورد هدف رقبا قرار نگرفته باشند، پیدا می کننیم.

وظایف یک سئوکار : ساخت لینک

با اینکه بعضی جوانب سئو شامل خدمات غیردنباله­ دارین که فقط یک بار لازمه صورت بگیره و به ندرت یا حتی هیچ وقت لازم نیست تکرارشون کرد، اما اکثر کار های سئو دنباله دارند. ساخت لینک هم از کار های تموم نشدنیه، چون گوگل دوست داره مرتب از طریق جریانی دائمی تغذیه بشه و لینک های جدید می تونن نشون بدن که وب سایت هنوز مرتبط با موضوع داره پیش می ره و باید همچنان در صفحه نتایج نمایش داده شه.

وظایف یک سئوکار : بررسی لینکها

مهمه که مواظب باشیم یه وقت یکی از لینک ها قربانی یه حمله سئو منفی نشه. باید لینک ها رو بررسی کنیم و اگر متن لینک یا بخش خاصی از وب سایت که لینک بهش اشاره داره نیاز به اصلاح داشته باشند، اقدامات صورت بگیره.

وظایف یک سئوکار : تحقیق از رقیب

با بررسی شرکت سئو رقیبتون می تونین ببینید چه لینک هایی ساختن و کارشونو برای خودتون کپی کنین یا ازش الهام بگیرین و لینک بسازین.

وظایف یک سئوکار : توسعه

ممکنه صد ها وب سایت مرتبط با کار شما وجود داشته باشه. شرکت سئوکار باید به این هدف­ها دسترسی پیدا کنه و محتواتونو از طریقشون تبلیغ کنه و لینک بسازه. بخشی از این خدمات می تونه شامل وبلاگ نویسی مهمان باشه که برخلاف ادعای کاتس -یکی از متخصصین گوگل- هنوز از روش های معتبر لینکسازی به حساب میاد، به شرطی که درست انجام بگیره.

 

 

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

تبلیغات گوگل با پایین ترین قیمت با ما

تبلیغات گوگلی از طراحی سایت و سئو کردن سریعتر عمل میکنه مثلا اگه همین الان قصد کردی رستورانتو بندازی صفحه اول و خط اول گوگل همین فردا رستورانتو  صفحه اول و خط اول گوگل میبینی و حسابی مشتری های واقعی برات جمع میشن.

ولی خب ماندگاری سئو بیشتره مثلا زور میزنی تا با سئو سایتت بیاد  صفحه اول و خط اول گوگل ، بعد مدت زمانی که سایتت اونجا میمونه میتونه تا چندسالم طول بکشه ولی خب چندماه کار داره.

ولی تبلیغات گوگلی مث تب عاشقی زود میشینه خط اول و زودم فروکش میکنه.

اگه عجله داری تبلیغات گوگلی رو انتخاب کن و مشتری های کسب و کارتو افزایش بده.

پس اینکه کدومو انتخاب کنی به خودت و کسب و کارت بستگی داره.

دیدین که خودتونم برای خرید و اطلاعات درباره هرچیزی میرین گوگل سرچ میکنین.

صفحه اول گوگل هرچی بیاد بالا روش کلیک میکنین و ممکنه مشتری اون شرکتی بشین که سایت مال اوناس.

حتی برای تبلیغات گوگلی هم سرچ کردین که الان دارین این مطلبو میخونین!

پس مطمئن باشین همه کسایی که به خدماتتون نیاز دارند سرچ رو انجام میدن.

اینم لازم میدونم بگم که تبلیغات گوگلی محدوده جغرافیایی حالیشه و میتونین تعیین کنین که ساکنای کدوم شهر تبلیغ شما رو ببینن و بهتون زنگ بزنن و از خدماتتون استفاده کنن.

اهوراوب یه شرکت طراحی سایت و تبلیغات گوگلیه که حرفه ای کارشو انجام میده و بازار کساد مشتری این روزهارو براتون جبران میکنه.

هزینه دریافتی توسط شرکت طراحی سایت اهوراوب بسیار بسیار معقولتر از شرکت های دیگس (در برابر کیفیت خدماتش) و ما مقایسه رو برای انتخاب شرکت به عهده خودتون میذاریم.

تبلیغات گوگل با پایین ترین قیمت توسط اهوراوب

هدف ما ارتقا کسب و کار شماست

هر سایتی هم که فکرشو کنین ما کار کردیم و داریم کار میکنیم ، سایت های رستوارنی ، شرکتی ، فروشگاهی و ...... کلا یا راهی خواهیم ساخت یا راهی خواهیم یافت :))))

راه های ارتباطی آخر صفحه بهتون کمک میکنه با ما در تماس باشین.

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

با اهمیت تبلیغات گوگلی آشنا شوید

مهمترین اهمیت تبلیغات گوگلی
- در کمتر از یک روز فعال می شود.
- محدودیتی در تعداد واژه های نیست.
- می توانید همیشه در رتبه اول باشید.

ادوردز ( Adwords ) سیستم تبلیغاتی گوگل است که با آن میتوانید براحتی و بسرعت برای کالا، خدمات و یا اطلاعات خود کمپین ایجاد کنید و آن را به همه افرادی که بدنبال محصول و یا خدمات شما میگردند، نمایش دهید.

اهمیت تبلیغات گوگلی از لحاظ هزینه

هزینه تبلیغ در گوگل بسیار جزئی و در حد ۱ سنت به ازای هر کاربر مرتبط میباشد در صورتی که در روشهای معمول شما باید میلیونها تومان هزینه نمایید تا بتوانید تعداد مشتری جذب نمایید. در تبلیغ در گوگل مدت نمایش تبلیغ و تعداد نمایش آن کاملا رایگان بوده و تنها به ازای کلیک و ورود کاربر شما پرداخت خواهید نمود

اهمیت تبلیغات گوگلی از لحاظ مشتری

همه برای تنوع روی اگهی شما کلیک نمی کنند . بلکه هر شخص هنگام نمایش تبلیغات در گوگل زمانی کلیک می کند که  ۱۰۰% نیازمند به خدمات و یا محصولات شما باشد پس پول شما هدر نمیرود.

اهمیت تبلیغات گوگلی از لحاظ سرعت

تنها کافیست تا صفحه‌ با کیفیتی طراحی و پیام خود را در گوگل ادوردز ثبت کنید، تبلیغ شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار می‌ گیرد. تنها راه دیگر برای حضور نام سایت شما در رتبه‌ های بالای موتور جستجوی گوگل، رعایت اصول سئو و بهینه‌ سازی وب‌ سایت است، موتور های جستجو سخت‌ گیر تر از آن هستند که سایت شما را به رتبه‌ های بالای نتایج راه‌ دهند.

اهمیت تبلیغات گوگلی از لحاظ موقعیت جغرافیایی

میتوانید موقعیت جغرافیایی تبلیغ محصول را تعیین کنید. که این از مهمترین مزیت هاست.
ممکن است محصول شما برای شخصی در کشوری خاص کارایی چندانی نداشته باشد. با این شرایط شما با محدود کردن محدوده ی جغرافیایی ، از میزان هزینه ی تبلیغات خود کاسته اید.

 

طراحی سایت ، طراحی سایت رستورانی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت ارزان ، طراحی سایت پزشکی



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات در گوگل , طراحی سایت , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آذر 1397 | نظرات ()