نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت فروشگاهی پوشاک  ، امروزه مشتریان فروشگاه آنلاین بسیار گسترده تر از مشتریان مغازه ها و فروشگاه های سنتی دیگر شده اند. اکثر کمپانی ها شیوه تجارت خود را تغییر داده اند چرا که مردم دیگر وقت خود را صرف رفت و آمد های طولانی و پر دردسر نمیکنند.

بیشتر ترجیح میدهند با یک کلیک، محصول مورد نظرشان را در خانه دریافت کنند. گسترش اینترنت، تجارت های سنتی را کم رنگ کرده و جای آنها را به فروشگاه آنلاین داده است.

طراحی سایت فروشگاهی آنلاین و راه اندازی آن در گذشته با امکانات کمتر و مشکلات بیشتر رو به رو بود. اما در حال حاضر که اعتماد مردم به فروشگاه های آنلاین جلب شده است، نداشتن آن باعث میشود از رقبا عقب بمانید.

در فروشگاه اینترنتی چی بفروشیم ؟

اگر قبل از اینکه به فکر راه اندازی فروشگاه آنلاین افتاده باشید، مغازه ای معمولی داشته باشید حتما کار برایتان ساده تر است. چرا که میدانید محصولی که میخواهید به فروش بگذارید چیست و دچار سر درگمی نمیشوید. اما اگر هنوز ایده ای ندارید ما شما را راهنمایی میکنیم.

در قدم اول سعی کنید توانایی ها و علایق خود را در نظر بگیرید. مهارت شما در چه زمینه ای است؟ در خیاطی؟ بسیار خب، فروشگاه لباس خود را تاسیس کنید. در قدم بعدی سعی کنید همیشه ایده ای ناب در محصولتان به کار ببرید.

نمیگویم آن را پیچیده کنید. تنها آن را میان محصولات مشابه، خاص و کاربردی تر جلوه دهید. اگر محصول شما نیز مشابه دیگر محصولات موجود باشد، امکان برگزیده شدن شما از سوی مشتری، بین رقبای سرسخت در هر زمینه که در حال حاضر در سایت فروشگاهی پوشاک آنلاین وجود دارد بسیار کم است.

چه مواردی برای راه اندازی و طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی آنلاین لازم است؟

برای طراحی سایت فروشگاهی آنلاین  شما به یک سیستم یکپارچه کامل نیازمند هستید. بهمین منظور شما به اجزاء مختلفی نیازمند دارید. این اجزا شامل:

1- میزبانی وب
2- طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی
3- عقد قرارداد با موسسات پردازش اینترنتی کارت مانند بانک سامان ، بانک پارسیان
4- پشتیبانی فروشگاه از سیستم های مختلف پرداخت آنلاین

برای طراحی سایت فروشگاهی پوشاک میتوانید با تیم متخصص اهورا وب در ارتباط باشید تا در زمینه ی فروش محصولات خود پیشرفت کنید و در آمد بیشتری کسب کنید.

اهوراوب منتظر اجرای پروژه های طراحی سایت شماست با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , هزینه طراحی سایت تک محصولی ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

تجارتی پر درآمد به نام تبلیغات گوگلی

تجارتی پر درآمد به نام تبلیغات گوگلی ، امروزه رقابت در دنیای تجارت بسیار تنگاتنگ است و افراد به دنبال بهترین تجارت با لاترین درآمد هستند ،  اگر شما نیز به دنبال یک تجارت بزرگ با درامدی بالا هستید پس بهتر است تبلیغات گوگلی یا Google Adwordsرا بشناسید .

تبلیغات گوگلی  یکی از راه های تبلیغاتی است که به افراد اجازه میدهد تبلیغات خود را با استفاده از کلمات کلیدی در سایت های خود منتشر کنند و کاربران با جستجوی کلمات کلیدی این تبلیغات را مشاهده کنند و از محصولات یا خدماتی که در سایت وجود دارد استفاده کنند.

یکی از ویژگی های بسیار خوب تبلیغات گوگلی (Google Adwords) این مسئله میباشد که شما در ابتدا میتوانید
بودجه ای مناسب را برای تبلیغات خود در نظر بگیرید و تنها زمانی از حساب شما کم میشود که کاربر بر روی لینک تبلیغاتی شما کلیک کند .

مسئله مهمی که در تبلیغات گوگلی باید به آن توجه کرد کلمات کلیدی هستند و در صفحات تبلیغاتی باید بیشترین تکرار ممکن را داشته باشند .

در ابتدا توجه کنید اگر شما هم به تجارت با استفاده از تبلیغات گوگلی علاقه مند هستید باید به اندازه کافی در این زمینه وقت بگذارید و  تا سرمایه خود را از دست ندهید .

3 نکته که برای شروع کار با تبلیغات گوگلی (Google Adwords) بسیار حائز اهمیت میباشد :

1.برای شروع کار بودجه ی بالایی را در نظر نگیرید و سعی کنید با مقدار ناچیزی شروع کنید
2.خیلی کار را سخت نکنید
3:به اندازه کافی برای کار وقت بگذارید تا بتوانید موفق شوید .

با تمام این توضیحات مطمئنا شما هم برای انتخاب تبلیغات با تبلیغات گوگلی مصمم شده اید اما اگر به دنبال یک تیم حرفه ای هستید نگران نباشید ، تیم حرفه ای و متخصص اهورا وب که سابقه ای درخشان در زمینه تبلیغات گوگلی دارد و میتواند شما را در این زمینه کمک کند .برای تبلیغات گوگلی موثر در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , قیمت تبلیغات گوگلی , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

چرا طراحی سایت مهم است ؟

چرا طراحی سایت ؟ ،  با رشد تکنولوژی و اینترنت ، تعداد کاربرانی که زمان خود را در این فضا سپری میکنند به طرز قابل توجهی روز بروز ، رو به افزایش میباشد .

با افزایش کاربران ، تعاملات و ارتباطات در این بستر و ساختار نیز افزایش یافته است و بر همین اساس طراحی سایت ارتباطاتی نظیر خرید و فروش اینترنتی بطور چشمگیری افزایش یافته است .

در نتیجه ، کسب و کار های مختلف جهت جذب بخشی از این کاربران بایستی حضور خود با طراحی سایت در این زمینه اعلام کرده و با ابزاری بعنوان ویترین کسب و کار خود بتوانند در این فضا نیز رقابت داشته باشند .

چرا طراحی سایت ؟ ، اصلیترین ابزاری که میتواند نیاز کسب و کار ها را برطرف کند داشتن یکسایت میباشد که کاربران با مشاهده سایت شما ، تصویری از کسب و کار شما در ذهن خود میسازند .

هر چه طراحی سایت از نظر طراحی و راحتی ارتباط با آن ، بتواند در سطح بالا تری باشد امکان ارتباط کاربران با آن بیشتر بوده و احتمال جذب کاربران و تبدیل شدن آنها به مشتریان شما نیز بالاتر میرود .

برداشت و تصورات کاربران از کسب و کار شما همیشه در اولین بازدید از سایت شکل میگیرد و در صورتیکه طراحی سایت به شکل مناسبی انجام شود ، کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری میکنند در غیر اینصورت این کاربران با هدف خرید سرویس ها و محصولات صنعت شما وارد سایت رقبای شما خواهند شد .

طراحی سایت با ظاهری مدرن و جذاب را میتوانید به گروه تخصصی اهورا وب بسپارید تا در کسب و کار خود موفق تر دیده شوید.

طراحی سایت حرفه ای برابر با کسب و کار موفق



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

تبلیغات با تبلیغات گوگلی یا گوگل ادوردز

تبلیغات با تبلیغات گوگلی  یکی از موثر ترین راه های تبلیغاتی است که در کوتاه ترین مدت شما میتوانید به نتیجه مطلوب برسید.

سئو یا تبلیغات گوگلی :

بهتر است که سئو و تبلیغات گوگلی در کنار هم استفاده شوند،سئو کردن سایت نیاز به مدت زمان بیشتری برای بالا بردن  سایت شما دارد اما تبلیغات با تبلیغات گوگلی باعث میشود شما سایت خود را در کمترین زمان ممکن در رتبه اول ببینید  ومحصولات خود را در زمان کوتاهی به فروش برسانید و خدمات خود را معرفی کنید.

معرفی تبلیغات گوگلی :

اگر به فکر تبلیغات آنلاین سایت خود هستید بهتر است با تبلیغات گوگلی آشنا شوید ،تبلیغات با تبلیغات گوگلی یکی از دشوار ترین و در عین حال بهترین روش های تبلیغات است ، دشوار از این جهت که تخصص و تجربه رکن اصلی تبلیغات گوگلی است و افراد عادی نمیتوانند این کار را انجام دهند و اگر تبلیغات گوگلی  توسط افراد مبتدی صورت بگیرد شما ممکن است ضررها مالی را در پی داشته باشید .

5 مزیت برای استفاده از تبلیغات گوگلی :

1.هزینه مناسب با تبلیغات در بابر سایر روش های تبلیغاتی

2.تبلیغات در روش تبلیغات گوگلی هدفمند هستند

3.در تبلیغات گوگلی شما مشتریان واقعی خود را دارید

4.در تبلیغات گوگلی شما مشتریانی در سرتاسر دنیا میتوانید داشته باشید

5.شما میتوانید میزان موفقیت خود را در این راستا اندازه گیری کنید.

با تمام این توضیحات مطمئنا شما هم برای انتخاب تبلیغات با تبلیغات گوگلی مصمم شده اید اما اگر به دنبال یک تیم حرفه ای هستید نگران نباشید ، تیم حرفه ای و متخصص اهورا وب که سابقه ای درخشان در زمینه تبلیغات گوگلی دارد و میتواند شما را در این زمینه کمک کند .برای تبلیغات گوگلی موثر در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات گوگلی موثر , قیمت تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

جهت درک بهتر مزایای بهینه سازی سایت فروشگاهی ، فست سئو یک پیشنهاد برایتان دارد. به عنوان یک کاربر اینترنتی، کالایی را در نظر بگیرید که قصد خرید آن را دارید. سپس آن کالا را در سایت های فروشگاهی جستجو کنید. روی ۱۰ سایت اول نتایج جستجو کلیک کرده و یکی یکی آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

– در کدام یک از سایت های موجود، به محض ورود کالای خود را یافتید؟
– در کدام سایت کالای شما وجود داشت اما به علت ظاهر عجیب و شلوغ، موفق به پیدا کردن آن نشدید یا نتوانستید خرید اینترنتی انجام دهید؟
– کدام سایت قبل از لود شدن، بعلت سرعت پایین آن را ترک کردید؟

حال معایب و مزایای هر کدام از این ۴ نوع سایت را برای خود یادداشت نمایید و آن را با سایت فروشگاهی خود مقایسه کنید. سایت شما مشابه کدام یک از این چهار مورد است؟

برخی مزایای ارتقا سئو سایت فروشگاهی عبارتند از:

• افزایش سرعت سایت
• ایجاد نسخه Mobile Friendly و امکان خرید آسان از طریق تلفن همراه توسط کاربران
• بهینه بودن تصاویر و کاهش حجم گالری تصاویر محصولات
• استفاده از نقشه گوگل در سایت فروشگاهی در سئو و افزایش رتبه سایت تاثیر بسزایی دارد. همچنین موجب سهولت دسترسی کاربران به بخش های مختلف سایت می شود.

برای ارتقا سئو سایت فروشگاهی میتوانید با بهترین شرکت طراحی سایت اهورا وب در ارتباط باشید تا در بالا بردن رتبه سایت فروشگاهی شما فعالیت کند تا بتوانید محصولات بیشتری در زمینه ی کاری خود به فروش برسانید.

اهورا وب بهترین شرکت طراحی سایت و ارتقا سئو ، طراحی سئو است که میتوانید با خیال راحتی طراحی سایت و سئو سایت خود را به اهورا وب بسپارید تا سایت خود را در رتبه ی اول گوگل مشاهده نمایید.



:: برچسب‌ها: ارتقا سئو سایت فروشگاهی , بالا بردن رتبه سایت , سئو سایت , طراحی سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

ساخت سایت با کمترین هزینه در اهوراوب

احتمالا در صورتی در این صفحه هستید که در جستجوی روشی برای طراحی سایت ارزان هستید و قصد دارید وبسایت خود را با ارزانترین روش ممکن راه اندازی نمایید. امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت برای جستجوی کالا و خدمات داشتن وبسایت برای شرکتها به امری ضروری تبدیل شده است و در صورتی که قبلا شرکتها برای بالا بردن اعتبار شغلی خود اقدام به طراحی وب سایت مینمودند امروزه ایجاد وبسایت را از بابت نیاز شرکت به داشتن وبسایت انجام میدهند.

انتخاب شرکت مناسب برای ساخت سایت با کمترین هزینه

جهت طراحی سایت حرفه ای اول از همه شما نیاز به یک شرکت طراحی وبسایت با سابقه و متعهد دارید تا در کنار ارائه خدمات طراحی وبسایت با قیمت مناسب، کیفیت و پشتیبانی وبسایت قابل قبولی ارائه نماید. البته تعرفه طراحی سایت با توجه به نوع وبسایت مورد نظر کارفرما متغیر است. طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی دو نوع اصلی سفارش سایت میباشند که هر یک تعرفه خود را دارد.

هم چنین در کنار ضرورت حضور در اینترنت برای شرکتها نحوه حضور نیز مهم میباشد و شرکتها در صورتی که حضوری قوی در اینترنت داشته باشند میتوانند از طریق اینترنت بازاریابی و فروش خود را رونق بخشند و به این ترتیب درآمد خود را افزایش دهند و در حقیقت هزینه ای که برای کار طراحی سایت انجام میگردد باعث رشد فروش شرکت خواهد شد. پس در نتیجه از صرف هزینه برای طراحی وبسایت خود نترسید و بهتر است کار ساخت سایت خود را به شرکتهای طراحی وب واگذار نمایید که ساخت وبسایت را با کم ترین هزینه ممکن انجام میدهند.

در زمینه طراحی وبسایت سیاست کار شرکتها و تعرفه طراحی سایت آن ها با یکدیگر متفاوت میباشد و برخی از شرکتها به سود بالا در هر پروژه می اندیشند و حال آنکه برخی دیگر در صدد کسب درآمد با انجام تعداد بیشتر از پروژه های طراحی سایت میباشد که در این روش سود حاصل از اجرای هر پروژه را پایین می آورند و با توجه به پایین بودن تعرفه طراحی سایت تعداد پروژه های بیشتری نصیب شرکت میگردد.

تماس با اهوراوب در زمینه طراحی سایت : 

فاطمی – خیابان دوم یوسف آباد – پلاک 9 – واحد 10
تلفن : 88396574
تلفن همراه : 09127900796



:: برچسب‌ها: ساخت سایت با کمترین هزینه , ساخت سایت کم هزینه , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت گردشگری و آژانس مسافرتی جزء تخصص تیم اهورا وب است که میتوانید جهت طراحی سایت گردشگری با ما در ارتباط باشید.

همانطور که میدانید سایت های گردشگری باید ظاهر بسیار زیبایی داشته باشند تا افرادی که به سایت مربوطه مراجعه میکنند با دیدن آن جذب شوند و داخل سایت به قسمت های مختلفی که شامل تورها و جاذبه های گردشگری هستند مراجعه کنید و به راحتی به تورها دسترسی داشته باشند.

نکته ای که در طراحی سایت های گردشگری باید رعایت کنید این است که حتما باید کاربر پسندانه باشد ظاهری مدرن و متفاوت داشته باشد کاربرد به راحتی به قسمت ها مختلف سایت دسترسی داشته باشد.

10 مورد از امکانات پایه ای که میتوان در طراحی سایت گردشگری و آژانس های مسافرتی در نظر گرفت :

1-اطلاعاتی درباره آژانس مسافرتی
2-معرفی خدمات آژانس مسافرتی
3-معرفی تورهای داخلی و خارجی
4-رزرو تورهای مسافرتی و سفارش خرید آنلاین
5-نمايش برنامه های هر تور و اطلاعات مورد نياز برای مسافران
6-تعریف هتل ها
7-مدیریت و معرفی جاذبه های گردشگری كشورها و شهرهای مختلف
8-امکان تعریف پکیج و تورهای مختلف همراه با آفرهای ویژه
9-وضعيت آب و هوای هر كشور
10-واحد پول هر کشور

چرا طراحی سایت گردشگری را به ما بسپارید؟

اولین نکته این است که گروه تخصصی اهورا وب در زمینه ی طراحی سایت های گردشگری تخصص و تجربه ی زیادی دارد که میتوانید به یک نمونه سایت طراحی شده توسط اهورا وب به نام روشاگشت مراجعه کنید تا به حرفه ای بودن این تیم پی ببرید.

همچنین میتوانید در زمینه ی طراحی سئو به صورت حرفه ای روی اهورا وب حساب کنید تا بتوانید سایت خود را بعد از مدتی در خط اول گوگل مشاهده کنید.

” طراحی سایت گردشگری خود را به تیم اهورا وب بسپارید “



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

تبلیغات گوگلی موثر

تبلیغات گوگلی موثر ، برای انواع سایت ها قابل انجام است ولی باید به این نکته ی ظریف توجه کنید که اینتبلیغات گوگلی را به چه شرکتی میسپارید چون تبلیغات گوگلی باید به صورت حرفه ای انجام گیرد و توسط افرادی قابل انجام است که در این زمینه تجربه ی زیادی کسب کرده باشند.

برای داشتن یک تبلیغات گوگلی موثر کافیست با تیم حرفه ای اهورا وب در ارتباط باشید ، اهورا وب در زمینه ی تبلیغات گوگلی سایت شما در هر زمینه ای که باشد بهترین را انجام می دهد.

چرا تبلیغات گوگلی با اهورا وب ؟

تیم حرفه ای اهورا وب برای تبلیغات گوگلی شما سعی بر این دارد که تبلیغات شما در کلمه ی کلیدی که شما خواهان آن هستید تبلیغ برای آن گذاشته شود خط اول دیده شود.

تبلیغات گوگلی که شما برای کلمات کلیدی خود انجام می دهد میتواند بهترین روش برای این باشد که محصولات خود را در معرض دید مردم بگذارید تا از محصولات و خدمات شما دیدن کنند و خریداری کنید.

اهورا وب بهترین تیم حرفه ای است که میتواند بهترین تبلیغات گوگلی را به شما عزیزان ارائه دهد تا کسب و کار خود را رونق دهید.

مطالب مرتبط : تبلیغات در گوگل ارزان  ، چگونه در گوگل تبلیغ کنیم ؟

برای در ارتباط بودن با تیم حرفه ای اهورا وب میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید :

فاطمی – خیابان دوم یوسف آباد – پلاک 9 – واحد 10
تلفن : 88396574
تلفن همراه : 09127900796



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگلی , تبلیغات گوگلی ارزان , تبلیغات گوگلی موثر , قیمت تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

حتماً تا بحال در هنگام سرچ کلمات کلیدی در صفحه های نتایج جست‌ و جوی گوگل دیده اید که در نتایج مرتبط ٬ تبلیغات متنی کوچکی با نشان عبارت ادوردز نشان داده میشوند که همان تبلیغ گوگل ادز Google Adwords هستند. با تبلیغات در گوگل ادوردز در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف وقت و بدون نیاز به پرداخت هزینه هنگفت بابت سئو وب سایت، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و نمایش آگهی شما بطور رایگان انجام شده و فقط در در ازای کلیک مخاطبان روی تبلیغ گوگل شما و ورود به صفحه ی سایت تان هزینه پرداخت می کنید. به این روش پرداخت به ازای کلیک یا همان PPC گفته می شود.

اگر برای کسب و کار آنلاین خود تبلیغات مختلفی را تجربه کرده‌ اید و به نتیجه‌ ای نرسیده‌ اید، توصیه می‌ کنیمتبلیغات گوگلی را با اهوراوب امتحان کنید. اینکه چقدر می‌ خواهید برای تبلیغ در گوگل هزینه کنید بستگی به خودتان دارد، می‌ توانید از پلن‌ های ادوردز با قیمت پایین شروع کنید و پس از مشاهده موفقیت، بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید.

در تبلیغات گوگل شما فقط زمانی که کسی واقعا به محصول شما علاقمند باشد و روی تبلیغ آن کلیک کند، هزینه می‌ پردازید. پس نگران هزینه هایی که برای تبلیغات می‌ کنید، نباشید.

برای این که یک تبلیغات گوگلی موفق و تضمینی داشته باشید ، اهوراوب آماده همکاری با شماست. برای ارتباط با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده اخر سایت با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: تبلیغات گوگل برای سایت , تبلیغات گوگلی , تبلیغات گوگلی ارزان , هزینه تبلیغات گوگلی ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

سئو SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization می باشد که به طور کلی معنی آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. به عنوانی می توان گفت که سئو ،تمرین و تکرار مراحل بهبودسازی و ترقی بخشیدن یک وب سایت به منظور افزایش آمار بازدیدکنندگانی که از طرف موتورهای جستجو معرفی می شوند است.

گاهی اوقات سئو به سادگی برای ایجاد اطمینان در مورد اینکه سایت شما ساختار مناسبی از نظر موتورهای جستجو دارد مورد استفاده قرار می گیرد. اما درواقع گوگل اهمیت بیشتری به وب سایت هایی می دهد که سایت خود را برای کاربر بهینه سازی کرده باشند.یعنی اگر کاربری به در سایت شما احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری را بگذراند یک امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته می شود.

سئو فرآيند ساده‌ ای نيست که به راحتی پياده‌ سازی شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌ ای و صبر است. موتور‌ های جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌ های رتبه‌ بندی خود غير قابل پيش‌ بينی هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است. سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوريتم رتبه‌بندی گوگل دارای بيش از 200 معيار جهت رتبه‌ بندی يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو باید مهم‌ ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌ سازی موفق سئو بدانند.

برای طراحی سایت و سئو سایت های خود از طریق راه های ارتباطی آخر همین صفحه با اهوراوب تماس بگیرید. ما به حرفه ای شدن سایت و کسب و کار شما اهمیت خواهیم داد !



:: برچسب‌ها: سئو چیست , طراحی سئو , طراحی سیو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت منحصر به فرد شما توسط تیم اهورا وب

طراحی سایت منحصر به فرد مناسب با ایده های شما و حرفه ای مانند کسب و کارتان 

طراحی سایت منحصر به فرد شما تنها فقط یک طراحی سایت خالی نیست طراحی یک کسب و کار موفق برای شما است که میخواهید آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

اگر میخواهید در زمینه ی کسب و کار آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید با یک طراحی سایت شروع کنید ، بهترین گزینه امروزه برای نشان دادن کسب و کارتان به مردم در دنیای گسترده اینترنت است.

با پا گذاشتن در دنیای گسترده ی اینترنت میتوانید به راحتی و آب خوردن محصولاتتان و خدمات خود را به مردم علاوه بر کشور خودتان به کشورهای دیگر هم نشان دهید تا بیشترین مشتریان و بازخوردها را داشته باشید.

برای اینکه بهترین نتیجه را از کسب و کار تان بگیرید میتوانید با یک طراحی سایت موفق شروع کرده تا به یک نتیجه ی مطلوب و غیر قابل باوری که در آرزوهایتان به آن فکر می کردید دست پیدا کنید.

برای اینکه خود را به دنیای گسترده اینترنت معرفی کنید در هر کشور و هر زمینه ای که میخواهید میتوانید با طراحی سایت منحصر به فرد خودتان شروع کنید و هیچ نگران اینکه در این زمینه تجربه ای ندارید نباشید گروه اهورا وب اینجاست تا به شما کم کند که یک طراحی سایت قوی داشته باشید ، به شما در هر زمینه راهنمایی های لازم را می کند و پیشنهاد های مفیدی به شما میدهد تا سایت شما در رتبه های اول گوگل قرار گیرد .

“با اهورا وب رویا دیگر رویا باقی نمی ماند”

راه های ارتباطی شما با اهورا وب در زمینه ی طراحی سایت : 

فاطمی – خیابان دوم یوسف آباد – پلاک 9 – واحد 10
تلفن : 88396574
تلفن همراه : 09127900796



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت تخصصی , طراحی سایت حرفه ای , قیمت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()