نوشته شده توسط : اهورا وب

کسانی که وبسایت دارند و یا قصد طراحی سایت برای کسب و کار خود را دارند، حتما کلماتی مانند سئو سایت و تولید محتوا به گوشششان خورده است! برای اینکه کاربرد دقیق این کلمات را متوجه شوید با ما همراه باشید. سئو ساده تر از آن چیزی می باشد که درباره آن شنیده اید. سئو مجموعه فعالیت هایی می باشد که برای بالا بردن رتبه سایت در موتور جستو گوگل انجام می شود.در واقع سئو فرآیندی می باشد که به کمک آن افراد با سایت های مختلف ارتباط برقرار می کنند. شما به عنوان کسی که سایت دارید می توانید سایت خود را به کمک سئو به صفحه اول نتایج گوگل برسانید تا مخاطب با شما به راحتی ارتباط برقرار کند. سئو به سایت شما کمک می کند تا ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید و اگر شما یک سایت فروشگاهی یا خدماتی دارید به کمک سئو می توانید محصولات و خدمات خود را به مشتریانی که شما در گوگل جستجو کرده اند عرضه کنید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: سئو سایت , طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

امروزه همه بدنبال طراحی سایت ای هستند که بتوانند فروش خود را بالا ببرند! اگر تا الان به اهمیت طراحی سایت فروشگاهی آگاه نبوده اید، فرصت را از دست ندهید و در این مطلب با ما همراه باشید. با وجود دنیای بازاریابی آنلاین در اینترنت می توان گفت بهترین نوع بازاریابی، بازاریابی آنلاین می باشد برای این کار شما می توانید برای خود یک وب سایت طراحی کنید اما خب برای این که وب سایت شما در دید کاربران قرار گیرد شما باید یک طراحی سایت کاربر پسند برای خود داشته باشید. تا در زمان جستجو کاربر شما در لیست اول نتایج صفحه گوگل بالا بیایید و کاربران شما را پیدا کنند. در زمان طراحی سایت این نکته را به یاد داشته باشید که باید یک وب سایت طراحی کنید که برای کاربرد قابل فهم باشد از منوهای ساده برای وب سایت خود استفاده کنید کع قابل فهم می باشد. منو اصلی سایت باید در دید کاربران قرار گیرد و دیگر قسمت های سایت مجزا باشد.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

آوردن سایت در نتایج اولیه ی گوگل کار راحتی نیست و برای اینکه بتوانید سایت خود را در صدر سایر رقبا ببینید به این نیاز دارید که بتوانید با سئو پیشرفته و استفاده از افراد حرفه ای به این هدف برسید. همانطور که میدانید سئو سایت برای موتور جستجوی گوگل بسیار اهمیت دارد که اگر در زمان طراحی سایت انجام شود می توانید بعد از مدت کوتاهی با هر جستجویی سایت خود را در خط اول مشاهده کنید البته باید اصول سئو کاملا رعایت شود. از طرف دیگر سئو سایت به اعتبار سایت شما اضافه می کند و باعث خواهد شد سایت در رتبه های بالاتر و بهتر قرار بگیرد. پس شما میتوانید در اولین ردیف پیشنهاد های گوگل در نتیجه جست و جوی مخاطبین باشید.بهتر است از همان اول طراحی سایت را بر پایه سئو انجام دهید تا بتوانید در بین رقبا مخاطبان بیشتری جذب کنید. سئو سایت در افزایش ترافیک سایت تاثیر مستقیمی میگذارد و این مورد یکی از مزیت های طراحی سایت برای شما به حساب می آید.

 


:: برچسب‌ها: سئو سایت , هزینه سئو سایت , طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()