نوشته شده توسط : اهورا وب

از مزایای طراحی سایت در اینترنت این است که شما می توانید خدمات و محصولات خود را تنها با راه انداختن یک وبسایت به مشتریان خود عرضه کرده و یا مشتریان جدیدی برای خود پیدا کنید. طراحی سایت فروشگاهی بسته به قابلیت های آن هزینه های متفاوتی دارد و معیار براورد آن به تعداد نیروی مورد نیاز و زمان لازم برای راه اندازی سایت وابسته است. هرچه یک سایت تخصصی تر و تکنیکال تر باشد نیاز دارد تا به سامانه های مختلف وصل شود.اولین نکته در طراحی سایت فروشگاهی این است که باید ظاهری جذاب و ساده داشته باشد تا د رعین جلب نظر مشتری کار با آن هم آسان باشد. بازدید کنندگان باید در کمترین زمان بتوانند به قسمت های مختلف سایت دسترسی پیدا کنند و تبادل اطلاعات به راحتی در سایت صورت پذیرد.تفاوت دیگر طراحی سایت فروشگاهیدر نحوه مدیریت آن است. مدیریت سایت باید به گونه ای باشد که به اسانی بتوان تغییرات را در آن اعمال کرد زیرا ممکن است در یک روز چندبار نیاز باشد تا قیمت ها یا مشخصات کالا را تغییر دهید.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

امروزه شما صاحب هر کسب و کاری که باشید نیاز به طراحی سایت دارید. آژانس های هواپیمایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و شما برای فروش بیشتر و آشنایی مشتریان با خدماتتان نیاز به طراحی سایت آژانس هواپیمایی دارید. مهمترین جنبه و مزیت طراحی سایت برای آژانس هواپیمایی جلب و افزایش مشتری از این راه است. بر ان اساس لازم است تا با طراحی زیبا و مناسب افراد را به کسب و کار خود جذب نمایند و مشتریان خود را حفظ کنند. همچنین شما با طراحی سایت بستر مناسبی را ایجاد میکند تا تعامل بیشتری با مشتری ایجاد شود و نیازها و سوالات آنها را از طریق سایت پاسخگو باشید. با توجه به وسیع بودن دامنه فعالیت ایرلاین ها و آژانس های مسافرتی میتوان گفت طراحی سایت کمی پیچیده است. معمولا سایت آژانس هواپیمایی از چند بخش تشکیل میشود که بخش مهم آن فروش بلیط است و مستقیم با کاربران و مسافران ارتباط دارد.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت آژانس هواپیمایی , طراحی سایت اقساطی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

هر ساله گوگل بر اساس الگوریتم های جدید ترفند های سئو سایت را نیز به روز می کند. کسانی که می خواهند وبسایت خود را در نتایج اولیه گوگل ببینند مهم است که این الگوریتم های جدید را بشناسند و مطابق با آن ها سئو سایت خود را انجام دهند. هدف گوگل از این تغییرات این است که منظور کاربر را بهتر درک کند و نتایج را درست و مناسب با جست و جوی او نشان دهد. برای اینکه بتوانید به عنوان یک سئوکار با ترفندها و تکنیک های سئو 2020 هماهنگ شوید نیاز دارید تا ریزه کاری های فنی آنرا بدانید و رعایت کنید. از جمله عناصر مهم و حیاتی برای سئو سایت به کارگیری یک تجربه کاربری مناسب است. شما با انتخاب و کاربرد تجربه کاربری میتوانید ترافیک سایت خود را به درستی هدایت کنید. برای اینکه در این زمینه درست و موفق عمل کنید باید از سایت ها بارتبه بالا در حوزه فعالیت تان الهام بگیرید. این مسئله به انتخاب بهترین مسیر برای کاربران سایت کمک زیادی خواهد کرد.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت , طراحی سایت اصولی , هزینه طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()