نوشته شده توسط : اهورا وب

اکثر صاحبان کسب و کار های سنگین و شرکتی فکر می کنند که برای تبلیغ و یا فروش محصولات خود نیاز به طراحی سایت ندارند اما اشتباه می کنند. طراحی سایت فروشگاهی برای فروش آنلاین لوازم خودرو از کار هایی ست که می تواند علاوه بر فروش بالا اعتبار مغازه ی شما را نیز تامین کند. چرا که با طراحی سایت ارزان برای فروشگاه و با داشتن امکانات لازم در سایت خود می توانید قیمت روز لوازم یدکی خودرو و آخرین تغییرات آن را به افراد  اعلام کنید. با این کار مشتریان اعتماد بیشتری به فروشگاه شما خواهند کرد. و در نهایت اینکه یک طراحی سایت لوازم یدکی می تواند با گسترش فروش قطعات برای تمام برندهای خودرو (ایرانی و خارجی) به یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت فروشگاه آنلاین قطعات خودرو تبدیل شود.

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت ارزان , قیمت طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه سراسری اکثر افراد از خانه خرید های مربوط به خود و خانواده شان را انجام می دهند. بهمین دلیل کسانی که بدنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستند می توانند از این فرصت استفاده کرده و فروش خود را بالا ببرند. شما هر کسب و کاری داشته باشید از میوه فروش، قصاب، تولیدی، شرکت، کارخانه و… می توانید در دوران قرنطینه بدرخشید برای این کار شما تنها نیاز به طراحی سایت دارید تا بتوانید با مشتریان در ارتباط باشید. البته بهتر است این برداشت را نداشته باشید که طراحی سایت تنها در دوران قرنطینه کارایی دارد بلکه بعد از تمام شدن قرنطینه و از بین رفتن ویروس کرونا می توانید از طراحی سایت نیز استفاده های بیشتری ببرید. و در نهایت اینکه هنوز خیلی از افراد حتی با وجود قرنطینه به فکر طراحی سایت نیافتاده اند شما می توانید از همین قرنطینه کار را شروع کنید! رقبای شما فکر می کنند که هنوز باید صبر کنند تا بتوانند دوباره کسب و کار خود را راه اندازی کنند بلکه همین حالا هم می توان شروع کرد.

 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهورا وب

آژانس های مسافرتی امروزه اکثر مشتریان خود را از طریق اینترنت پیدا می کنند. بهمین دلیل یک طراحی سایت حرفه ای برای این شرکت ها جز واجبات این کسب و کار ها محسوب می شود. طراحی سایت برای شرکت مسافرتی میتواند سرویس های مورد نیاز کاربران را از طریق سایت و در کمترین زمان در اختیار آنها قرار دهد. از این جهت عرصه رقابت تنگاتنگ شده و هر شرکت مسافرتی و آژانس هواپیمایی نیاز است تا اطلاعات را سریع تر و بهتر به مشتری منتقل کند. طراحی سایت برای شرکت مسافرتی نقش یک ویترین بسیار مهم را دارد که  شرکت ها از این طریق خدمات خود را به مسافران ارائه میکنند.مزیت دیگر طراحی سایت شرکت مسافرتی داشتن دامنه گسترده ای از کاربران است که از وب سایت شما بازدید میکنند و میتوانید با ارائه خدمات مناسب آنها را جذب نمایید. اگر امکانات و خدمات بهینه باشد میتواند بازدید کننده سایت را به مشتری تبدیل کند.

 
 


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , هزینه طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت اصولی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()